راهپیمایی ۱۳ آبان روز دانش آموز و استکبار ستیزی، در شیراز آغاز شد.
کد خبر: ۵۱۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 04 November 2017
تابناک فارس به نقل از صداو سیما: شرکت کنندگان در راهپیمایی از مسیر‌های خیابان ۹ دی به سمت بلوار شهید آیت الله دستغیب و میدان شهدا به سمت بلوار شهید آیت الله دستغیب، حرکتشان را آغاز کرده اند و در جوار حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) تجمع می‌کنند تا در اجتماعی باشکوه وحدت و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دهند.
سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهور فارس با بیان اینکه با توجه به برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان محدودیت‌های ترافیکی در شهر شیراز از میدان شهدا تا خیابان ۹ دی اجرا شده است ، گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه آغاز  و عبور و مرور وسایل نقلیه در مسیر‌های میدان شهدا، دروازه کازرون به طرف چهار راه مشیر، شاهزاده قاسم، فلکه مصدق، چهار راه پیروزی به طرف بلوار شهید آیت الله دستغیب و خیابان ۹ دی ممنوع اعلام شده است.
وی افزود:رانندگانی که قصد عبور از این مسیر‌ها را دارند می‌توانند تا پایان راهپیمایی از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.
مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور در ۷۲ نقطه استان فارس در حال برگزاری است.
تبعید امام خمینی (ره) در سال ۴۳، حضور دانش آموزان در صحن دانشگاه ، تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ و رسوایی توطئه آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی وقایع روز ۱۳ آبان است.





























































































































































































































































اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار