مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل از اجرای ۲۳ مدرسه خیرساز در قالب ۹۷ کلاس درس در سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 23 June 2015

به گزارش مهر، امید قیامی در جلسه هماهنگی خیرین مدرسه ساز استان اردبیل اضافه کرد: بیشترین مدارس خیرساز با ۱۵ پروژه مدرسه سازی در قالب ۶۶ کلاس درس در مرکز استان متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون چهار مدرسه خیرساز با ۱۷ کلاس درس در گرمی و چهار پروژه در قالب ۱۴ کلاس در پارس آباد در دست اجرا است، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶ باب پروژه مدرسه سازی خیری در این استان گلنگ زنی و ۱۴ پروژه نیز افتتاح شد.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان با اشاره به ساخت و تحویل ۳۳۵ مدرسه در قالب هزار و ۳۳۰ کلاس درس از سوی خیرین این استان از بدو انقلاب تاکنون تصریح کرد: در این مدت دو باب مدرسه شبانه روزی، شش باب نمازخانه، دو باب کتابخانه و دو کارگاه و آزمایشگاه نیز توسط خیرین احداث شده است.

وی بالاترین سهم مشارکت از بابت پروژه های تحویل شده را اردبیل با ۱۱۰ پروژه تحویلی عنوان کرد و متذکر شد: این تعداد پروژه در قالب ۴۸۰ کلاس درس ساخته شده و تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

قیامی شهرستان گرمی با ۵۲ مدرسه و ۱۷۷ کلاس و مشگین شهر با ۴۶ پروژه در قالب ۲۰۸ کلاس درس را از جمله شهرستانهای دارای بیشترین مشارکت در امر مدرسه سازی برشمرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار