شهردار مشهد گفت: در نظر داریم خیابان‌های منتهی به حرم مطهر را از وسایل نقلیه غیرعمومی و حتی به تدریج از وسایل نقلیه عمومی تخلیه کنیم و امکانات دیگری را در این منطقه برای زائران و مجاوران به وجود بیاوریم.
کد خبر: ۵۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 23 June 2015
صولت مرتضوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی که با محوریت برنامه‌ریزی مشهد 2017 در دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری مشهد آمادگی همکاری در زمینه ساخت پروژه‌های مربوط به مشهد 2017 را دارد و در این راه از طریق همکاری با بخش خصوصی و آورده‌های شهرداری همکاری می‌کنیم.

وی افزود: در بودجه سال 94 کشور ردیف بودجه متفرقه‌ای وجود دارد که باید از امر برای جذب اعتبارات برنامه‌ریزی کنیم و مسئولان کشوری را برای جذب اعتبارات ساخت مشهد 2017 متقاعد کنیم.

مرتضوی در ارتباط برخی پروژه‌های شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در نظر داریم خیابان‌های منتهی به حرم مطهر را از وسایل نقلیه غیرعمومی و حتی به تدریج از وسایل نقلیه عمومی تخلیه کنیم و امکانات دیگری را در این منطقه برای زائران و مجاوران به وجود بیاوریم که در صورت جذب اعتبار می‌توان تا سال 2017 در این منطقه اقداماتی را در این راستا انجام دهیم.

شهردار مشهد ادامه داد: باغ‌موزه دفاع مقدس باید هرچه سریعتر تکمیل شود و با ساخت این مجموعه پارک کوهسنگی مشهد تبدیل به منطقه گردشگری مناسبی در سال 2017 می‌شود، بنابراین جذابیت‌ها و امکانات متفاوتی در این پارک وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار