دو جاعل حرفه اي اسناد ملكي در مشهد با هوشياري كارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي دستگير شدند.
کد خبر: ۵۲۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 07 November 2017

به گزارش تابناک : فرمانده انتظامي خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: در پي كسب اطلاعاتي از حراست يكي از سازمان هاي دولتي مبني بر اينكه فردي با استفاده از مدارك جعلي قصد انجام صورتجلسه و تنظيم اسناد به نام خودش را به صورت غيرقانوني دارد، موضوع را در دستور كار قرار دادند.

سردار "قادر كريمي" افزود: كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي خراسان رضوي بلافاصله به محل اعلام خبر عزيمت و در پوشش نامحسوس ابتدا اقدامات و عملكرد فرد خاطي را بررسي و زير نظر داشته و در زمان ارائه اسناد و مدارك جعلي نامبرده را در اقدامي غافلگيرانه دستگير كردند.

وي گفت : در بازجويي هاي اوليه پرونده ،‌ متهم اظهار داشت از طريق تلگرام با فردي آشنا شده و مدارك خود را به  اين فرد تحویل داده است.

سردار كريمي خاطر نشان كرد:  با شناسایی محل اختفای فرد مورد نظر  ، كارآگاهان در یک اقدام  ضربتي با دستگيري متهم تعدادي قولنامه سفيد مربوط به چند بنگاه معاملات ملكي شهر و تعدادي اسناد مالكيت تك برگي و چندبرگ كپي كارت ملي به نام افراد مختلف كشف كردند.

فرمانده انتظامي خراسان رضوي با اشاره به اين مطلب كه ، ارزش اين اسناد سه ميليارد ريال برآورد شده است بيان داشت: متهم كه دارای  چند فقره سابقه كيفري بود پس از تشکیل پرونده  به مراجع قضائي معرفي شد.






منبع : پایگاه خبری پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار