وزیر کشور گفت: در چهار سال اخیر استاندار فعلی مازندران توانست به خوبی استان را مدیریت کند و در حوزه وحدت و هماهاهنگی جز استان‌های نمونه بوده است.
کد خبر: ۵۲۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 07 November 2017
به گزارش تابناک : عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از آغاز مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران در دیدار با آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: در چهار سال اخیر استاندار فعلی مازندران توانست به خوبی استان را مدیریت کند و در حوزه وحدت و هماهاهنگی جز استان‌های نمونه بوده است.

وی با بیان اینکه مازندران با توجه به مقتضیات، منابع و تسهیلات توانست خوب هزینه کند و بحران‌هایی که در شرایط برف و سرما بود استان به خوبی مدیریت شده است، افزود: در مازندران در انتخاب بخشدار و فرماندار هیچ اختلافی میان ائمه جمعه، سپاه پاسداران، اطلاعات و نهادهای دیگر نبود که رضایت کامل در این زمینه داریم.

وزیر کشور گفت: آقای اسلامی استاندار جدید مازندران از نیروهای جهادی، متدین و ولایی بوده که با تجربه و انگیزه بالا می‌تواند در توسعه استان تاثیرگذار باشد که نیاز به حمایت همه مسئولان به ویژه نماینده ولی فقیه در مازندران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این نشست گفت: حکومت طاغوت از بین رفت تا جمهوری اسلامی بتواند حقوق مردم را ادا کند و باید بحث اشتغال مردم و رفع مشکلات پیگیری شود.

آیت‌الله نورالله طبرسی با بیان اینکه باید مسئولان در هرسنگری وحدت داشته باشند و به توسعه و پیشرفت جامعه بیندیشند و عمل کنند، افزود: از استاندار جدید می‌خواهیم بدون توجه به حاشیه به ترقی و توسعه جامعه بیندیشد.

وی با بیان اینکه مازندران یک استان ملی است که باید اعتبارات به این استان افزایش یابد، گفت: از استاندار مازندران رضایت کامل داریم که امیدواریم در سنگر دیگر که در شان و جایگاه ایشان است از ظرفیت وی استفاده شود.





منبع : بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار