نمایش «زخم باز» به نویسندگی و کارگردانی سعید طاهر نژاد ۲۶ آبان ماه در شهرستان بابلسر به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۵۲۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷ 08 November 2017
خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران نمایش «زخم باز» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی سعید طاهرنژاد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر۲۶ آبان ماه  در سالن بلک باکس مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره)   شهرستان بابلسر به روی صحنه می رود.
این نمایش اقتباسی آزاد از متن مرگ دوشیزه  اثر  «آریل درفمان» است  که به ماجرای  زن و شوهری  می پردازد که به خاطر دور ماندن  از تحولات انقلاب،  به  خانه ای در یک منطقه دور افتاده عزیمت کرده و  سکنی گزیده اند،  در یکی از شب ها شخصی در خانه آن ها را می زند و...
در این نمایش مونا احمدی، علی ولی نژاد و مازیار فکور به بازی می پردازند، طراحی لباس این نمایش را آتنا غلامزاده ،گریموری آنرا افسانه طبیب پور، اجرای دکور را شهاب طاهر پور و امیر سالاریه به عهده دارند .
شهاب طاهر پور و امیر رضا سالاریه به نوان مجری صحنه، نوید شهسواری به عنوان مسئول موسیقی، سید میلاد ساداتی و ابوالفضل برارخانی به عنوان مسئول نور، محمد حسین نصیری به عنوان عکاس، سعید طاهرنژاد به عنوان طراح پوستر و بروشور، آیت رضا زاده و رویا طاهر نژاد به عنوان روابط عمومی در این نمایش همکاری دارند.
این نمایش از ۲۶ آبان ماه لغایت ۱۷ آذرماه  ۱۳۹۶ در بلک باکس مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر واقع در خیابان طالقانی روبروی پارک شورا راس ساعت ۱۸ به روی صحنه خواهد رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار