آیت الله طبرسی افزود : باید برای دستیابی به رشد اقتصادی مستمر و پایدار به‌عنوان یک اولویت راهبردی برای مازندران برنامه ریزی شود چون بدون رشد اقتصادی، نمی‌توان با فقر مقابله کرد.
کد خبر: ۵۲۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰ 10 November 2017
  خطیب جمعه ساری امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت : باید برای رسیدن مازندران به رشد اقتصادی و ریشه کن کردن فقر در این استان تلاش شود تا مردم به رفاه برسند.
 
آیت الله طبرسی افزود : باید برای دستیابی به رشد اقتصادی مستمر و پایدار به‌عنوان یک اولویت راهبردی برای مازندران برنامه ریزی شود چون بدون رشد اقتصادی،  نمی‌توان با فقر مقابله کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با بیان حضور میلیون ها نفر از مردم کشورمان ,کشورهای اسلامی و عراق در پیاده روی اربعین تصریح کرد : این حرکت عظیم نماد اقتدار شیعیان و اتحاد سربازان امام حسین (ع)  در دفاع از دین است.
 
خطیب جمعه ساری  با قدردانی از هزینه شدن موقوفات امام حسین در 40 روز گذشته ، توسعه وقف های جدید با نیت گسترش کتاب خوانی , درمان بیماران و برگزاری جشن های اسلامی را خواستار شد.
 
آیت الله طبرسی با بیان اینکه  فرهنگ کتابخوانی روز به روز کمتر می‌شود , گفت : به طور کلی کتاب خوانی جایگاه خود را در کشور ما از دست داده است اما در کشورهای مختلف برای حفظ فرهنگ کتابخوانی همراه با توسعه رسانه های نوین طرح هایی چون کتاب در مترو , وسایل نقلیه عمومی درحال اجرا است.
صدا و سیما  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار