تیم های هیرنوین و المپیاکوس که از حضور رضا قوچان نژاد و کریم انصاری فرد دو ملی پوش کشورمان بهره می برند، موفق شدند در دیدارهای این هفته خود به پیروزی برسند.
کد خبر: ۵۲۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 19 November 2017
به گزارش تابناک : تیم های هیرنوین و المپیاکوس که از حضور رضا قوچان نژاد و کریم انصاری فرد مهاجمان تیم ملی کشورمان بهره می برند، در دیدارهای امروزشان موفق به کسب پیروزی شدند.
 
تیم هیرنوین در بازی خارج از خانه هفته دوازدهم اردویژه هلند برابر توئنته به پیروزی غیرمنتظره و پرگل 4 بر صفر دست یافت. گل‌های این تیم در دقایق 24، 33، 61 و 88 به ثمر رسیدند. رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی که در ترکیب اصلی تیم هیرنوین به میدان رفته بود در دقیقه 65 جای خود را به ورمان داد. تیم هیرنوین با احتساب پیروزی امشب 18 امتیازی شد و به رده هفتم جدول اردویژه هلند صعود کرد.

همچنین امشب در چارچوب هفته یازدهم سوپر لیگ یونان نیز تیم المپیاکوس پذیرای لوادیاکوس بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. گیلت (43) و کوتریس (84) زننده گل‌های تیم المپیاکوس بودند. تنها گل لوادیاکوس نیز در دقیقه 68 به ثمر رسید. کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب اصلی تیم المپیاکوس داشت. تیم المپیاکوس با 20 امتیاز رتبه سوم جدول رده‌بندی سوپر لیگ یونان را در اختیار دارد.






منبع : ورزش 11
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار