معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: طبق قانون دستگاههای اجرایی باید 20درصد اعتبارات فرهنگی خود را صرف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کنند.
کد خبر: ۵۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 25 June 2015
به گزارش تابناک یزد عباسعلی رضایی در دیدار با مشاوران ایثارگران دستگاه های اجرایی این استان افزود: توجه به مقوله فرهنگ باید در اولویت کاری بنیاد باشد و همگی باید در این راستا یاری گر این نهاد باشیم.

وی با بیان اهمیت رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران در دستگاههای اجرایی تاکید کرد: مشاوران امور ایثارگران در ادارات دولتی وظیفه دارد پیگریهای لازم را در این خصوص انجام دهند و هر جا که نیاز به حضور بنیاد و مقامات ارشد استان بود، مسئله را به آنان انتقال دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد اضافه کرد: دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره توجه خاص به ایثارگران و خانواده های شهدا داشته و دارد و این از افتخارات دولت است.

رضایی با اشاره به مسائل و مشکلات مختلف خانواده های شهدا و ایثارگران افزود: ما باید به نحوی برخورد کنیم که نمکی بر زخم ایثارگران نپاشیم و تسکین درد آنها باشیم.

این مسوول همچنین تاکید کرد: ما باید قدردان خانواده شهدا و ایثارگران و تلاش کنیم با برنامه ریزی مطلوب نسبت به ایجاد فضای نشاط و شادابی در این قشر اقدام کنیم.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با بیان گزارشی از اقدامات این نهاد در خدمت رسانی مطلوب به جامه هدف گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده، مسائل درمانی کارکنان شاغل به دستگاهها ارجاع شد.

احمد ابراهیمی همچنین بر اولویت داشتن برنامه های فرهنگی تاکید کرد و افزود: مقامات ارشد نظام جمهوری اسلامی پیوسته توجه به مسائل فرهنگی خانواده های شهدا و ایثارگران را خواستار شده اند و بنیاد هم به تبعیت از ایشان توجه ویژه به مسائل فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت سه هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار