معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: بنگاه‌های اقتصادی که در اثر زلزله بیش از ۵۰ درصد اموال آنها دچار خسارت شده است مشمول بخشودگی مالیاتی قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۳۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 29 November 2017
به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری کرماشناه، رضا رحیمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه  گفت: پس از وقوع زلزله یکی از مصوباتی که هیات وزیران خاص استان کرمانشاه داشتند بخشودگی بدهی مالیات بردرآمد سالهای ۹۵ و ۹۶ بنگاه های اقتصادی آسیب دیده بود.

وی افزود: بر این اساس بنگاههای اقتصادی که در اثر زلزله بیش از ۵۰ درصد اموال آنها دچار خسارت شده است مشمول بخشودگی مالیاتی قرار گرفتند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه یادآور شد: علاوه بر شهرستانهای اسلام آباد، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، دالاهو و ۴ شهرستان منطقه اورامانات (روانسر، جوانرود، پاوه و ثلاث باباجانی) در شهرستان کرمانشاه هم برخی از بنگاههای اقتصادی دچار ضرر و زیانهایی شده اند که قرار است با تشکیل کمیسیونی آنها نیز از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.

وی یکی از مصادیق این بنگاه‌ها را شیشه بری ها و سنگبری ها دانست و افزود: واحدهای اقتصادی ذرت خشک کنی، بتن آماده و شن و ماسه نیز از آن جمله هستند که به سازمان صنعت و معدن و جهادکشاورزی سفارش شده که کار آنها را نیز انجام دهند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار