منچسترسیتی با ثبت دوازدهمین برد پیاپی جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر انگلیس محکمتر کرد.
کد خبر: ۵۳۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 30 November 2017
به گزارش تابناک : در چارچوب هفته چهاردهم این رقابت ها، دیشب تیم صدرنشین منچسترسیتی در زمین خود 2 به 1 از سد ساوتهمپتون گذشت و با ادامه روند پیروزی های خود، فاصله 8  امتیازی اش را با رقیب همشهری حفظ کرد. این نتیجه در حالی رقم خورد که دو تیم تا دقیقه 6  وقت های تلف شده 1 - 1 مساوی بودند . برای سیتی کوین دی بروینه و رحیم استرلینگ گلزنی کردند و تک گل ساوتهمپتون را آریل رومئو به ثمررساند.
در دیگر بازیها، چلسیِ رده سومی با یک گل سوانزی را شکست داد، آرسنال با 5 گل هادرسفیلد را در هم کوبید، لیورپول در زمین استوک‌ سیتی 3 - صفر به پیروزی رسید، بورنموث در خانه 1 به 2 مغلوب برنلی شد و اورتون با 4 گل بر وستهام غلبه کرد.
***
دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا ادامه یافت و بارسلونا با 5 گل مورسیا را در هم کوبید، اتلتیکو مادرید 3  به صفر الچه را مغلوب کرد، بیلبائو در خانه با یک گل به فورمنترا باخت ، سوسیداد هم 2 به 3 مغلوب میمهانش لیدا شد، سویا 4 به صفر کارتاخِنا را برد و لاکرونیا 3 به 2  در زمین لاس پالماس به برتری رسید.
...
و ... در ادامه دور چهارم جام حذفی ایتالیا، دیشب ساسولو 2 به 1  از سد باری گذشت، ورونا پس از تساوی 1 - 1 مقابل کیه وو، در ضربات پنالتی 5 - 4 به پیروزی رسید و تورینو با 2 گل کارپی را از پیش رو برداشت.

00:0001:36







منبع : شبکه خبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار