همزمان با روز جهانی معلول، نمایشگاه صنایع‌دستی معلولان در ابرکوه گشایش یافت.
کد خبر: ۵۳۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 04 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»به مناسبت روز جهانی معلولان، نمایشگاه صنایع‌دستی معلولان ابرکوهی، در اداره بهزیستی این شهرستان گشایش یافت.

این نمایشگاه شامل غرفه‌های ویترای (نقاشی روی شیشه)، پتینه (ایجاد نقش برجسته روی چوب)، کیف‌های چرم‌دوزی، بافتنی با انگشت، عروسک‌سازی، نقاشی روی کاشی و اشیاء، نقاشی رنگ‌روغن، گونی‌بافی، خیاطی، روبان دوزی و ... است.

رئیس اداره بهزیستی در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها برای معلولان که توانمندی‌های بسیار زیادی دارند و همچنین برای خانواده‌های آنان جنبه تشویقی داشته و نمایش هنرهای آنان به سایر افراد عادی روحیه توانستن و امید به آینده را در وجود آنان چندین برابر می‌کند.

وی یکی از نیازهای معلولان را پیدا کردن بازار فروش و یا ایجاد یک نمایشگاه دائمی جهت عرضه تولیدات آنان عنوان کرد و افزود: به یاری خداوند و پیگیری‌های مکرر این اداره به تازگی مرکز پیوند نسیم وصال، جهت بازاریابی صنایع‌دستی و هنری این توان‌خواهان اعلام آمادگی کرده است که می‌تواند اولین گام در راه اشتغال و درآمدزایی برای معلولان باشد.

گفتنی است نمایشگاه صنایع‌دستی معلولان به مدت یک هفته در محل اداره بهزیستی شهرستان دایر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید و خرید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار