دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره مسابقات لیگ کشتی محلات مشهد تا کنون ۲۴ تیم ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۵۳۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 04 December 2017
به گزارش تابناک : حسن بذرافشان دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی امروز(۱۳ آذر) در نشست خبری تشریح برنامه های دومین دوره لیگ کشتی محلات مشهد ضمن گرامیداشت ایام هفته وحدت گفت:در دومین دوره مسابقات لیگ کشتی محلات مشهد در رده سنی نونهالان و نوجوانان تا کنون ۲۴ تیم ثبت نام کرده اند که ۱۲ تیم نونهالان و ۱۲ تیم نوجوانان هستند.
 
وی با بیان اینکه امسال به طور مستمر ۱۲ هفته کشتی داریم، افزود: با توجه به تعداد کشتی گیران حدود ۲۵۲ نفر با هم رقابت می کنند که با احتساب یک نفر ذخیره این تعداد به ۵۰۴ نفر می رسد که طی مدت برگزاری مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت.
 
دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دومین دوره مسابقات کشتی لیگ محلات مشهد یکی از قویترین مسابقات از نظر حجم و تعداد خواهد بود، اظهار داشت:متاسفانه برای رده سنی نونهالان و نوجوانان هزینه چندانی نمی شود که نباید اینگونه باشد چرا که توجه به رده های پایه در هر ورزشی باعث پیشرفت یک رشته ورزشی می شود.
 
بذرافشان گفت:متاسفانه هیئت کشتی استان آنقدر درگیر اعزام تیم به مسابقات است که فرصت انجام کارهای دیگری را ندارد، متاسفانه ما توان اداره وضعیت موجود را هم نداریم لذا باید برای حل این مسئله چاره ای اندیشید.





منبع : شبستان 
برچسب ها: لیگ کشتی ، شهر مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار