معاون صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: جهاد دانشگاهی با آموزش مسئولان اجرایی از فرمانداران و مدیران تا دهیاران توانسته است به اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه‌ی اقتصادی کمک کند و تداوم این فعالیت‌ برای آینده‌‌ی کشور امیدآفرین است.
کد خبر: ۵۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 27 June 2015
به گزارش تابناک ایلام، «غلامرضا سلیمانی» در دیدار با رییس و اعضای جهاددانشگاهی واحد استان با اشاره به توانمندی‌های این نهاد اظهار کرد: جهاددانشگاهی می‌تواند در مراحل مختلف کسب و کارهای کوچک به جامعه کمک کند چون این کسب‌وکارها امروزه می‌توانند مشکل اشتغال را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی ایلام در موضوع گیاهان دارویی و خوشه صنعتی فرش دستباف کارهای ارزنده‌ای انجام داده است، تصریح کرد: آموزش یکی از موضوعات مورد نیاز مردم و مخصوصا روستاییانی است که در زمینه کسب و کارهای کوچک به صورت خودجوش فعال هستند و اگر تلاش‌ سازمان صنایع کوچک و جهاددانشگاهی در این زمینه همسو شود می‌توان گام‌های مهمی در این زمینه برداشت.

سلیمانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در آغاز سال و به مناسبت‌های مختلف، این بیانات را راه‌گشا در اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: متاسفانه این رهنمودها آن‌گونه که باید عملیاتی نمی‌شوند و مسئولان اجرایی مانند فرمانداران و مدیران کل این رهنمودها را تکرار می‌کنند و در عمل کار اجرایی درست که مشکلات را برطرف کند انجام نمی‌گیرد.

معاون صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: برطرف کردن این روش و تغییرنگاه از مدیران تا دهیاران در گرو آموزش است و جهاددانشگاهی به خوبی می‌تواند در این زمینه نقش‌آفرینی کند.

به گزارش ایسنا در ابتدای این دیدار «ذبیح‌الله مهری‌پور» رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام ضمن ارائه گزارشی از همکاری‌های این واحد با شرکت شهترک‌‎های صنعتی ابراز امیدواری کرد با گسترش این همکاری‌ها شاهد انجام فعالیت‌های بیشتری در جهت رونق اشتغال و سرعت گرفتن توسعه در استان باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار