معاون فنی و عمرانی فرماندار سبزوار گفت: معضلات ترافیکی مربوط به بیمارستان حشمتیه این شهرستان باید برطرف شود.
کد خبر: ۵۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶ 28 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد کلاته در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه موضوع بیمارستان حشمتیه یکی از مهم‌ترین مسائل شهری است که متاسفانه در گذشته پیش‌بینی‌های لازم در مورد آن صورت نگرفته است، اظهار کرد: معضلات ترافیکی مربوط به بیمارستان حشمتیه سبزوار باید حل شود.

معاون فنی و عمرانی فرماندار سبزوار با بیان اینکه متاسفانه مسئولان گذشته در هنگام ساخت این بیمارستان پیش‌بینی‌های لازم در مورد آن را نکرده بودند، تصریح کرد: مهم‌ترین معضل راه‌اندازی این بیمارستان مسئله نبود پارکینگ و افزایش حجم ترددها در خیابان‌های مرکزی شهر است.

کلاته با بیان اینکه در جلسات مختلف حوزه شهری این موضوع همواره مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: متاسفانه بی‌تدبیری‌های گذشته سبب شده تا امروز هزینه‌های زیادی برای تملک خانه‌های اطراف این بیمارستان برای ساخت پارکینگ صرف شود که با وجود این هنوز بخشی از خانه‌ها تملک نشده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در بیمارستان حتی برای پرسنل آن هم پیش‌بینی پارکینگ صورت نگرفته است، گفت: در حال حاضر کلینیک‌های احداث شده توسط دانشگاه علوم پزشکی در محدوده مرکزی شهر هیچکدام دارای پارکینگ نیست که همین مسئله سبب ایجاد مشکلات ترافیکی زیادی شده که قطعا با بهره‌برداری از بیمارستان این مشکلات چند برابر می‌شود.

رئیس شورای ترافیک شهر سبزوار با تاکید بر اینکه بهره‌برداری از بیمارستان تا زمان رفع مشکلات آن به صلاح شهرستان نیست، ادامه داد: امروز عدم رعایت ضوابط شهرسازی سبب به وجود آمدن مشکلات زیادی برای شهرستان شده که بیمارستان حشمتیه یکی از آنها است.

کلاته با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات بیمارستان مسئله فاضلاب آن است، گفت: در حال حاضر هنوز پیش‌بینی نشده که چه حجمی از فاضلاب از بیمارستان وارد شبکه اکوی شهری می‌شود که این مسئله سبب شده تا مسئولان دست اندرکار احساس خطر کنند.

وی با بیان اینکه اگر فاضلاب بیمارستان حشمتیه بیش از میزان ظرفیت شبکه شهری باشد در شهرستان با مشکل جدی مواجه هستیم، افزود: انتظار ما از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی پیش‌بینی لازم در زمینه زیرساخت‌های بیمارستان و سپس بهره‌برداری از آن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار