معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد از ایستگاه‌های اتوبوس در شهر اصفهان فاقد سرپناه هستند.
کد خبر: ۵۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 28 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، علیرضا صلواتی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرپناه ایستگاه‌‌‌های اتوبوس در شهر اصفهان از شرایط خوبی برخوردار نیست، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار به دست آمده تنها ۴۰ درصد از سرپناهای ایستگاه‌‌های اتوبوس اصفهان استاندارد است و مابقی ایستگاه‌ها سرپناه ندارد.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی سرپناه ایستگاه‌‌های اتوبوس در اصفهان تخصیص یافته است، ابراز داشت: در این راستا باید توجه داشت که کمبود فضا در پیاده روها و توجه به مسائل زیست محیطی اجازه رسیدگی مناسب به ایستگاه‌‌های اتوبوس شهر اصفهان را نمی‌دهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در برخی از مناطق شهر اصفهان و از جمله میدان جمهوری دچار مشکلات زیادی در حوزه ساماندهی استقرار مسافران در ایستگاه‌های اتوبوس هستیم، افزود: از این رو درصدد برنامه‌ریزی برای ایجاد پارک‌سوار اتوبوس در این محل هستیم.

وی در خصوص ساماندهی مسافران اتوبوس در میدان آزادی نیز ابراز داشت: در این محل نیز در نظر داریم با انعقاد قرار دادی با اداره کل ورزش و جوانان بخشی از ورزشگاه انقلاب را برای ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس مورد استفاده قرار دهیم.

صلواتی با بیان اینکه طراحی سرپناه استاندارد در اصفهان صورت گرفته است، افزود: قرار است که این سرپناه به صورت پایلوت در آینده‌ای نزدیک در حاشیه رودخانه زاینده رود نصب شود.

وی اضافه کرد: در این راستا باید توجه داشته باشیم که ساماندهی سرپناه‌های اتوبوس بر عهده سازمان زیباسازی شهرداری است و مسئولان این بخش باید توجه بیشتری به رسیدگی به این موارد داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار