رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف سنگین در مسیر جنوبی بزرگراه تهران-کرج خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه دو نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۵۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 28 June 2015
سرهنگ مراد مرادی افزود: ساعت 13 امروز تصادف بین کامیون کمپرسی با خودرو سواری ام وی ام در مسیر غرب به شرق بزرگراه تهران-کرج نرسیده به زیرگذر شرقی استادیوم آزادی اتفاق افتاد.

وی افزود: کامیون پس از برخورد با خودرو سواری به سمت راست منحرف شده و با یک دستگاه موتورسیکلت نیز برخورد کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در این حادثه کامیون به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو از گاردریل کنار بزرگراه خارج و بر روی زیرگذر عابرپیاده مقابل شهرک آزادی سقوط کرد. 

به گفته سرهنگ مرادی، در این حادثه راننده کامیون و راکب موتور سیکلت مجروح شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه علت تصادف توسط کارشناسان راهور در دست بررسی است به رانندگان توصیه کرد در بزرگراه ها با سرعت مجاز و مطمئن رانندگی کنند.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز از حضور آتش نشانان در محل حادثه برای عملیات امداد و نجات خبر داد و گفت: در این حادثه راننده کامیون در داخل خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات بدنه خودرو را برش دادند و راننده کامیون را نجات داده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی افزود: محل حادثه توسط آتش نشانان ایمن سازی شده و برای بررسی دلایل این حادثه در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار