استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۹۰ هزار خانه در مناطق زلزله زده استان باید ساخته و تعمیر شود، گفت: بخش خصوصی پای کار بیاید.
کد خبر: ۵۴۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 31 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از مهر، هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، این شورا را یک پارلمان کوچک محلی برای پیگیری توسعه اقتصادی کشور دانست و افزود: سرمایه جریان سیالی است، ما و بخش خصوصی زمانی موفق می شویم که برای برداشتن موانعتولید و سرمایه گذاری به نقطه اشتراک برسیم.

استاندار کرمانشاه داشتن زبان مشترک بین دولت و بخش خصوصی را لازمه دنبال کردن شاخص های مثبت دانست و گفت: اگر بتوانیم شاخص های کسب و کار را در استان بهبود ببخشیم رونق در تولید ایجاد می‌شود.

بازوند گفت: باید فرهنگ‌ کار را در استان نهادینه کنیم، متأسفانه بسیاری از مشکلات بخش تولید ناشی از کاغذ بازی های اداری است و باید روند صدور مجوزهای خدمات دهی به سرمایه گذاران تسهیل یابد.

وی گفت: در استان کرمانشاه آنچنان که باید و شاید به اقتصاد مقاومتی پرداخته نشده است، و باید پروژه ها و کارگروه های خود را از کانال اقتصاد مقاومتی عبور دهیم.

بازوند تأکید کرد: ما در مقابل جوانان بیکار مسئول هستیم و اگر آنان را مشغول به کار نکنیم باید هزینه های بسیاری پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ هزار خانه در مناطق زلزله زده کرمانشاه باید ساخته و تعمیر شوند، افزود: باید بخش خصوصی از فضای ایجاد شده استفاده کنند و از بخش خصوصی برای بازسازی مناطق زلزله زده حمایت می کنیم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار