گزارش کامل یک تودیع و معارفه
طی تماسی که دیشب با سردار هاشمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی داشته ام ایشان قول مساعد داد شهرداری را کمک ویژه نمایند.
کد خبر: ۵۴۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 31 December 2017

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد مختار مشهدی زاده رسما به عنوان شهردار جدید لنده با حضور عزیزی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استان معرفی شد .

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم و معارفه شهرداران لنده با اشاره به پروسه انتخاب شهردار بیان داشت : دولت درانتخاب شهردار دخالتی ندارد و اعضای شورا همانطور که در قانون آمده است وظیفه انتخاب را برعهده دارند و شهردار لنده بنابر انتخاب اعضای شورای اسلامی انتخاب شده است .

عزیزی افزود : شهردار انتخابی شهردار همه شهر است و بدور از مسائل سیاسی و قومی قبیله ای موظف به خدمت به مردم است .
مدیر دفتر امور شهری و شوراهای استان با اشاره به فعالیت های تقی زاده شهردار سابق لنده گفت : حوزه های سردسیری استان وارد مساعل سیاسی ،قومی و قبیله ای نشدند و از آنجا که از عملکرد شهرداران سابق رضایت داشتند آنان را ابقا کردند و ما نیز دوست داشتیم مهندس نقی زاده برای شهرداری لنده ابقا میشد که اعضای شورای اسلامی مصلحت دیدند این وظیفه خطیر به جناب مهندس مشهدی زاده سپرده شود و امید واریم ایشان از تجربیاتی که خود دارد و استفاده از تجربه شهردار سابق و اعضای شورا در راستای بهبود وضعیت شهری لنده استفاده ببرد.

دراین نشست مختار مشهدی زاده شهردار جدید لنده با اشاره به اینکه یکی از پیگری های مهمی که در دستور کار خود قرار خواهم داد ساماندهی شهرک های لنده هستند گفت : دراین رابطه طی تماسی که دیشب با سردار هاشمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی داشته ام ایشان قول مساعد داد شهرداری لنده را کمک ویژه نمایند.

مختار مشهدی زاده افزود : مطالبه دیگری که پیش زمینه سایر امور میتواند باشد و امروز نیز از سوی امام جمعه محترم و فرماندار شهرستان به آن اشاراتی شد مساعل مربوط به حوزه فرهنگی است
که دراین زمینه اگر چه خود در برنامه و افق راهی که ترسیم کرده ام به آن پرداختم ولذا در این مسیر ازرهنمود های امام جمعه محترم شهرستان ، پیشکسوتان و اهالی فرهنگ و هنر استفاده خواهیم کرد .

در این مراسم تقی زاده شهردار سابق لنده بااشاره به اینکه فعالیت های شهرداری درسه حوزه عمرانی ،فضای سبز،ساماندهی معابر شهری تفسیر و در راستای تشریح فعالیت های این حوزه ها عنوان کرد: ایجاد و تاسیس پارک امید لنده، حل مشکلات حقوقی پارک جنب کمیته امداد امام خمینی ره، ارتقاء سرانه فضای سبز شهر از 3 به 6 متر، افزاش چند برابری اعتبارات شهرداری، بازگشت بیش از یک میلیارد تومان از سرمایه شهرداری، درختکاری در سطح معابر عمومی و ورودی شهر لنده، تعریض و زیرسازی ورودی های شهر از دو طرف بهمئی و دهدشت، رفع معارضان ازخیابان شهید رجایی، قریب به هفتاد هزار مترمربع آسفالت، زیرسازی و ساماندهی میداین شهر، نصب پلاک کدپستی و تصاویر شهدا در سطح شهر و خیابان اصلی، صرف هزینه های فراوان در خصوص فرهنگ ترافیک، اتصال سه شهرک فجر، سرآسیاب و بهاران به شهر که پیش از این هیچگونه زیرساختی برای آنها انجام نشده بود، 10 کیلومتر کانال کشی و تکمیل ساختمان جدید شهرداری و ... از جمله این خدمات است.

وی با تاکید بر اینکه پیاده رو سازی را از آنجا که زمانی با کوچکترین وزش باد زندگی دراین شهر مختل میشد سر لوحه کارمان قرار دادیم خاطر نشان کرد: قریب به 25 هزار مترمربع پیاده رو سازی طی این چهارسال در سطح شهر انجام دادیم که در سطح استان بی سابقه است

تقی زاده گفت : در بحث استقلال ادارات کمک های شایانی داشتیم و در مجموع برای مجموعه دستگاهها و نهادهای اداری بعنوان یک همراه بودیم و تاجایی که از عهده شهرداری بر می آمدبه کمک ادارات ونهادهای دولتی آمدیم.

وی در ادامه به اهم اقدامات فرهنگی شهرداری در طی چهار سال اخیر اشاره کرد و مهمترین اقدامات فرهنگی شهرداری لنده را : واگذاری ۳ هزار متر زمین جهت ساخت فرهنگ سرای بزرگ شهر به نام شهید شاخص استان شهید طیب دانست و درادامه بیان داشت :
ایجاد سامانه پاسخگویی به مردم ؛ راه اندازی پورتال شهرداری ؛ اتوماسیون اداری ؛برگزاری دو همایش سالانه توسعه شهرستان لنده ؛ سامانه عوارض خودرو ؛آذین بندی و تزئین شهر در تمامی مناسبتها ؛کمک مالی به تمامی برنامه ها و گروههای فرهنگی؛اهدای جوایز و هدایا به دانش آموزان و دانشجویان نخبه از دیگر کارهای فرهنگی شورای چهارم و شهرداری بودند.

 تقی زاده درپایان ضمن سپاس و تقدیر از همراهی و حمایت مردم فهیم زادگاهش دراین چهار سال از آنان طلب حلالیت کرد .

گفتی است دراین نشست دوتن از اعضای شورا آقایان عطب اله آهنجان که از مخالفان مختار مشهدی زاده بود و عزیز اله شریفی موافق انتخاب وحامی مشهدی زاده حضور نداشتند ضمن آنکه ایرج جرنده رئیس شورای شهر لنده به صورت قهر گونه در انتهای سالن برای لحظاتی حضور و سپس از محل نشست خارج شد.

 گزارش و عکس : مجید مرادی

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار