دهقان با بیان اینکه :ساخت کارخانه این مواد در شیراز سبب شده فارس پس از تهران دومین استان تولید کننده مواد پروبیوتیکی باشد، گفت: در حال حاضر ۲۵ درصد این مواد را در کشور تامین می‌کنیم و در صورت لزوم می‌توانیم همه نیاز کشور را به این ماده ارزشمند تامین کنیم.
کد خبر: ۵۴۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 01 January 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: مدیر عامل شرکت دانش بنیان فراورده‌های زیستی پردیس رشد مهرگان در شیراز گفت: پروبیوتیک‌ها باکتری‌های مفید دستگاه گوارش هستند که از التهاب روده و مشکلات گوارشی جلوگیری می‌کنند.
دهقان افزود: این مواد در ترکیب با سه نوع باکتری دیگر به صورت پودر، تولید و در بسته بندی‌های مختلف برای رفع مشکلات گوارشی افراد کاربرد دارد.
وی با بیان اینکه در این شرکت مواد پروبیوتیکی انسانی و دامی بومی سازی و تولید شده است، افزود: تولید این باکتری سبب شده پروبیوتیک‌ها از این پس علاوه بر لبنیات در صنایع غذایی و نان‌ها هم استفاده شود
دهقان با بیان اینکه ساخت کارخانه این مواد در شیراز سبب شده فارس پس از تهران دومین استان تولید کننده مواد پروبیوتیکی باشد، گفت: در حال حاضر ۲۵ درصد این مواد را در کشور تامین می‌کنیم و در صورت لزوم می‌توانیم همه نیاز کشور را به این ماده ارزشمند تامین کنیم.
وی بیان کرد: قیمت این محصول یک ششم نمونه خارجی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار