امام ‌جمعه ابرکوه با بیان این که برای ایجاد رضایت مردم یک انقلاب اداری نیاز است، گفت: بخش‌های نظارت و حراست هر اداره باید مهره‌های فاسد و دردسرزا را شناسایی کرده و بی‌تفاوت از کنار آنان عبور نکنند .
کد خبر: ۵۴۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 02 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» امام‌جمعه ابرکوه در دیدار با «محمد حامد حرزاده» معاون سیاسی سپاه الغدیر استان یزد ضمن اشاره به اعتراضات اخیر مردم کشور پیرامون مسائل معیشتی و اقتصادی، اظهار کرد: امروز یکی از مسائل مهم کشور افزایش رضایتمندی مردم است که دستگاه‌های و مجموعه‌های موضوعی باید در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند .

وي ادامه داد: در موارد زیادی شاهد گله‌مندی مردم نسبت به عدم صرف وقت کافی در رسیدگی به پرونده‌های قضایی هستیم لذا عوامل قضایی باید با شاکی، متهم و سایر ارباب‌رجوع‌ها به نحوی برخورد کنند که رضایت آنان را فراهم کنند نه این که مانند برخی ادارات کاغذبازی، سرگردان کردن بی‌مورد و پاس دادن مردم به یکدیگر اعتراض آنان را به همراه داشته باشد .

حجت‌الاسلام حسینی رسیدن به نتیجه مطلوب در جهت جلب رضایتمندی مرد را نیازمند یک انقلاب اداری دانست و افزود: تعاملات فاسدی که در ادارات به تعداد فراوان هم وجود دارد باید از سوی بخش‌های نظارتی و حراستی هر اداره کنترل‌شده، مهره‌های دردسرساز و مهره‌های کارساز شناسایی‌شده و با متخلفین برخورد شود نه اینکه بی‌تفاوت از کنار آن‌ها گذشت .

ريیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اضافه کرد: امروز کسانی که از دولت حقوق می‌گیرند، زیرآب دولت را زده و کسانی که در زیر سایه رأفت نظام به‌صورت مالی، امنیتی و معیشتی حمایت می‌شوند، مشکل تراشی می‌کنند. خروجی و پیامدهای این وقایع اعتراض عده‌ای از افراد می‌شود که به‌جای سرکوب کردن آن‌ها باید عوامل بسترساز اعتراضاتشان را یافت و برای حل مشکلات چاره‌ای اندیشید .

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه با بیان این که ابرکوه شهرستانی ولایی است نه سیاسی، بیان کرد: مردم شهرستان ابرکوه به دنبال حزب گرایی و سیاست زده نیستند، گروه‌هایی تحت عنوان اصولگرا و اصلاح‌طلب همه‌جا هستند و حاشیه آن در ابرکوه هم مشاهده می‌شد اما نبض دست در دست نیروهای ولایی، انقلابی و بسیجی است .

وي ضمن اشاره به این که موضع شهرستان ابرکوه جذب حداکثری و دفع حداقلی است، تأکید کرد: هر دو گروه اصلاح‌طلب و اصولگرا قابل ‌احترام هستند ولی اگر بخواهند مواضع افراطي داشته و از ولایت‌فقیه پیش‌تر روند یا تفریط داشته یا از رهبر معظم انقلاب عقب‌تر باشند، مهار خواهند شد .

امام جمعه ابركوه در پايان نيز خاطرنشان کرد: مدیریت شهرستان ابرکوه در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و غیره بر مبنای وحدت و یکپارچگی استوار است و هیچ گروهی به‌طور خاص حمایت نمی‌شود؛ بلکه گروه‌های همسو با مواضع ولایت‌فقیه مورد حمایت ویژه خواهند بود تا شاهد دوگانگی، تفرقه و انشقاقاتی که در برخی مناطق دیده می‌شود را شاهد نباشیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار