مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز از اعطای سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان به دو هزار خانواده زندانی تحت پوشش خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 29 June 2015
محسن نصیری در حاشیه مراسم جشن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در جمع خبرنگاران درباره اقدامات این انجمن برای حمایت از خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان گفت: به همین مناسبت تا کنون به دو هزار نفر از خانواده‌های تحت پوشش، سبد کالا اعطا کردیم که هر سبد، 100 هزار تومان ارزش ریالی دارد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز افزود: یکی از شرکت‌های معروف مواد شوینده نیز، یک کامیون مواد غذایی و شوینده ارسال کرده که بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع می‌شود.

نصیری اضافه کرد: حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در حالی صورت می‌گیرد که ما به هیچ وجه بودجه دولتی نداریم و تمامی هزینه‌های‌مان از محل کمک‌های مردمی و نیکوکاران تامین می‌شود.

وی گفت: سالانه در استان تهران حدود 5 هزار خانواده را تحت پوشش داریم که در حد بضاعت انجمن به این خانواده‌ها کمک می شود. خانواده‌هایی که زندانی‌شان آزاد می‌شود، بعد از آزادی نیز سه ماه تحت حمایت قرار می‌گیرند و سپس از چرخه حمایت خارج و خانواده‌های دیگر جایگزین می‌شوند.

به گفته نصیری هم اکنون با معرفی انجمن حمایت از زندانیان مرکز، دو هزار خانواده زندانی نیازمند در سطح استان تهران، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و از این نهاد خدمات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار