«مرتضي احمدي» در مراسمي با حضور اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران و روسای مختلف شرکت فولاد آليازي ايران(يزد) به عنوان مديرعامل جديد اين شركت معرفي شد.
کد خبر: ۵۴۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 08 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ «یداله طاهرنژاد» ريیس هیات مدیره شرکت فولاد آلياژي ايران در اين مراسم ضمن تقدیر از زحمات «محمد ابراهیم قدیریان» مديرعامل قبلي شركت و آرزوی موفقیت برای مدیریت عامل جدید، حرکت روبه جلو برای پشت سر گذاشتن شرایط فعلی و رسیدن به شرایط مطلوب و متناسب با ظرفیت‌های موجود شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست .

وی افزود: تودیع مهندس قدیریان به معنای قطع همکاری ایشان از شرکت فولاد آلیاژی ایران نیست و ما همچنان از تجربیات ارزنده وی به عنوان عضو هیئت مدیره بهره‌مند خواهیم شد .

طاهرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود، شرکت فولادآلیاژی ایران را جزء بنگاه‌های کم مسئله کشور خواند و گفت: مفتخریم که این شرکت سودآور، جوان و دارای برندی ممتاز است و از همه مهم‌تر نیروی انسانی جوان، خلاق، سالم و متعصب در آن در حال فعالیت هستند که با داشتن این قابلیت‌ها حتما شرایط بسیار مناسب و مطلوبی را برای این شرکت در آینده فراهم خواهد کرد .

«محمد ابراهیم قدیریان» مدیر عامل پیشین و عضو هیات مدیره فعلی شرکت نيز ضمن تشکر از کلیه همکاران خود در شرکت فولاد آلیاژی ایران در طول دوران خدمت، تمام تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در این بنگاه اقتصادی در طول مدت دو سال را انجام وظیفه خواند .

وی اجرای تفکر سیستمی و استراتژیک در سازمان را جزء برنامه‌های خود، در طول دوران خدمت در شرکت دانست و گفت: تمام تلاشم در راستای ترویج این موضوع در شرکت بوده است چرا که تفکر سیستمی، تفکر استراتژیک و توجه به نیروی انسانی خود جزء سه عنصر اصلی برای رسیدن به توسعه یافتگی بوده و اهمیت زیادی دارد .

قدیریان با اشاره به شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان یک مغز افزار بسیار قوی، عنوان کرد: تمام مسئولان و کارکنان این شرکت باید حداکثر توان خود را به کار گیرند تا بتوانند محکم تر از گذشته در عرصه ملی خود نمایی نمایند .

«مرتضی محمدی» مدیر عامل جدید شرکت نیز ضمن تشکر از زحمات قدیریان، به بیان اهداف و برنامه‌های خود پرداخت و گفت: همفکری، همدلی، همگرایی و همکاری چهار امر مهم در تحقق اهداف شرکت است که اگر این موارد وجود نداشته باشد دچار روزمرگی خواهیم شد، لذا باید در ارتقای جایگاه شرکت تلاش کنیم .

به گزارش ایسنا، وی برگزاری جلسات روزانه با مدیران و روسای میانی واحدها، افزایش تولید، بهبود وضعیت معیشتی کارکنان، تامین مواد اولیه مورد نیاز تولید، برگزاری جلسات جداگانه با هر یک از واحد‌های مختلف شرکت و بهبود مستمر را از مهمترین برنامه های خود عنوان کرد .

مدیر عامل شرکت فولادآلیاژی ایران در پایان گفته‌های خود ضمن بیان رزومه ای از فعالیتش در طول دوران کاریش، این جایگاه را هفتمین جایگاه مدیر عاملی خود از ابتدای خدمت تا کنون بر شمرد و گفت: اینجانب در شرکت‌های گاز، هواپیمایی، ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، گروه بهمن، ایمیدرو ودیگر شرکت‌ها تا کنون فعالیت داشته و امیدوارم بتوانم در طول مدت خدمت خود به شرکت فولاد آلیاژی هر چند کوتاه اما عملکرد مفیدی از خود برجای گذارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار