ششمین شب نمایشگاه قرآن کریم درحالی به پایان رسید که هنوز مسئولان آنچنان که باید استقبالی پرشوری از آن به‌عمل نیاورده‌اند.
کد خبر: ۵۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 30 June 2015

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ششمین شب از بیست و سومین دوره نمایشگاه قرآن کریم درحالی به پایان رسید که نسبت به شب‌های گذشته خانواده‌ای بیشتری در نمایشگاه حضور پیدا کردند که البته از آنچیزی که انتظار می‌رود کم‌تر بود. غرفه‌های مختلف نیز منتظر حضور گرم مردم بودند.

باید گفت جای خالی مسئولان در نمایشگاه کاملا محسوس بود. که در کل یک روز، تنها می‌‌توان به بازدید مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

بخش‌های فروش نمایشگاه نیز آنچنان فروشی نداشتند و استقبالی که منتظرش بودیم هنوز دیده نشد. البته باید گفت حضور بازدیدکنندگان با همراه خانواده‌ها و کودکانشان نسبت روز گذشته افزایش داشت و علی‌رقم دور بودن برخی از بخش‌های نمایشگاه نسبت به بخش فروش حضور خانواده‌ها کم‌ و بیش مشاهده می‌شد.

یکی از موضوعاتی که از حال و هوای قرآنی نمایشگاه کاسته بود نوای موسیقی سنتی و پاپ بود که همچنان بجای صدای صوت قرآن در بعضی از بخش‌ها به گوش می‌رسید.

جشن شب‌های شیدایی همچون شب‌های گذشته با پخش موزیک‌های پاپ و حماسی نیز از دیگر حاشیه‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن در شب‌های اخیر بوده است. پخش این نوع موزیک‌های ایجاد‌کننده دو فضای متفاوت در نمایشگاه قرآن شده است.

برخی بخش‌ها با وجود اینکه شش روز از نمایشگاه می‌گذشت همچنان در حال پیاده‌سازی غرفه‌های جدید و تکمیل نواقص بخش‌های خود بودند.

یکی دیگر از اتفاقاتی که در ششمین شب از نمایشگاه قرآن رخ داد، استقرار 50 خودرو ون، بود که مسافران شهری را به طور رایگان از پارکینگ‌های اطراف باغ موزه دفاع مقدس به محل نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می‌آورند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که از سوم‌تیر آغاز به کارکرده است تا 23 تیر هر روز از ساعت 19 تا 24 در محل باغ‌موزه دفاع مقدس پذیرای علاقه‌مندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار