معاون سیاسی فرماندار دیلم گفت: صدور محکومیت حبس برای مجرمان جرائم غیرعمد به نفع هیچ فردی نبوده و در صورت طولانی شدن این محکومیت ممکن است در بطن جامعه با یک ناهنجاری اجتماعی همراه باشیم.
کد خبر: ۵۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷ 01 July 2015
تابناک بوشهر: کریم علی حسینی سه‌شنبه‌شب در نشست هماهنگی برگزاری جشن گل‌ریزان در دیلم اظهار داشت: آزادی زندانیان غیرعمد یک سنت حسنه است که باید در طول سال انجام گیرد و خیرین بزرگ و مردم دارالمؤمنین دیلم که در ساخت مؤسسات خیریه، مساجد، مدارس و زبانزد هستند این آیین را به‌خوبی انجام می‌دهند.

علی حسنی بیان داشت: این حس انسان‌دوستی، برابری در این ماه بزرگ با اجری چندین برابر مورد رضایت قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی فرماندار دیلم اظهار داشت: این ستاد باهدف حمایت از مددجویانی که به دلیل ارتکاب جرائم غیرعمد مالی، محکومیت مهریه، صدور چک غیرکلاهبرداری و دیه مربوط به حوادث کارگاهی و تصادفات رانندگی در زندان‌ها محبوس هستند، فعالیت خود را به‌طور رسمی و مستقل آغاز کرد.

وی بابیان اینکه همه افرادی که راهی حبس می‌شوند، بزهکار نبوده و عده‌ای تنها به علت سهل‌انگاری یا احیاناً عدم شناخت کافی از قوانین بدهکار مالی می‌شوند، گفت: صدور محکومیت حبس برای این افراد به نفع هیچ فردی نبوده و در صورت طولانی شدن این محکومیت ممکن است در بطن جامعه با یک ناهنجاری اجتماعی همراه باشیم که عواقب آن نیز صرفاً دامنگیر خود این زندانیان نباشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار