کد خبر: ۵۵۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۴ 27 January 2018

تابناک / داماش گیلان با دریافت تنها 6 گل بهترین خط دفاع لیگ دسته دوم را در میان 32 تیم لیگ دو در اختیار دارد


 

به گزارش «دی اسپورت»، داماشی ها در هفته ای که گذشت برای سومین بازی پی در پی این بار برابر قشقایی در شیراز دروازه خود را بسته نگه داشتند تا عنوان بهترین خط دفاع لیگ دسته دوم را همچنان در اختیار داشته باشند.داماشی ها به طور متوسط هر 240 دقیقه یک بار گل می خورند یعنی 30 دقیقه بیشتر نسبت به پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ برتر و 77 دقیقه بیشتر نسبت به نفت مسجدسلیمان بهترین خط دفاع لیگ دسته اول.

 

اما داماش برای رسیدن به رکورد خودش باید بیش از اینها دروازه خود را بسته نگه دارد.داماشی ها در فصل 85-86 با دریافت تنها 6 گل در مجموع 24 بازی به طور میانگین هر 360 دقیقه یک بار گل خوردند و البته در نهایت در 20 اردیبهشت 1386 موفق شدند تا با صعود به لیگ برتر مزد انسجام در کارهای دفاعی خود را دریافت کنند.

 

 

مسلم حق شناس دروازه بان داماش در تمام 16 بازی این فصل برای لاجوردی پوشان به میدان رفته و در این 16 دیدار 11 کلین شیت از خود بر جای نهاده و از آخرین گلی که دریافت کرده 336 دقیقه می گذرد.سرمربی و مربی کنونی داماش سابقه حضور در ترکیب داماش گیلان در فصل 85-86 را در کارنامه دارند.

 

داماش مدل 96 از لحاظ انسجام کارهای دفاعی و سخت گل خوردن شباهت های فراوانی با فصل 85-86 دارد که باید دید آیا فرجام خوش تیم رویایی مجید جهانپور در فصل 85-86 در انتظار داماش فصل جاری خواهد بود یا خیر؟

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار