نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با سفر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل قرار است از پروژه‌های حوزه راه و همچنین راه‌آهن در جنوب استان اردبیل بازدیدی داشته باشد.
کد خبر: ۵۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 01 July 2015

جلیل جعفری بنه خلخال در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در این سفر که طی دو روز انجام می‌شود وزیر راه و شهرسازی ابتدا به صورت اختصاصی روز پنچ‌شنبه مهمان اهالی کوثر و خلخال است تا از پروژه‌های راهسازی در این دو شهرستان بازدید کرده و در جریان اجرای آنها قرار گیرد و سپس با حضور در مرکز استان و دیگر مناطق استان پیگیر امورات مربوطه می‌شود.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد تا از این سفر در تکمیل پروژه‌های راهسازی و همچنین تکمیل واحدهای مسکن مهر با ترزیق منابع اعتباری ارزشمند استفاده کنیم تا اعتبار ملی برای تکمیل این پروژه‌ها به ویژه در حوزه راهسازی و خروج شهرهای جنوبی استان از بن‌بست اقدام جدی و اساسی انجام شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: در این سفر سعی خواهیم کرد وزیر راه و شهرسازی از همه پروژه‌ها که در حوزه ارتباطات و راه‌های مواصلاتی برای منطقه حیاتی است بازدید کرده و در جریان پیشرفت فیزیکی و کمبود و کسری اعتبارات آن قرار گیرد تا با ترزیق به موقع منابع در فصل کاری بتوان بخش عظیمی از آنها را به سرانجام رساند.

جعفری ‌بنه‌ خلخال بازدید وزیر راه و شهرسازی را از پروژه حیاتی و اساسی راه‌آهن نیز یادآور شد و بیان کرد: مسئولان این وزارتخانه قول داده‌اند تا در قطعات مختلف پروژه راه‌‌آهن اردبیل تکمیل شده و به مراحل نهایی بهره‌برداری نزدیک شود که قطعا این سفر و ترزیق منابع مختلف اعتباری به این پروژه رونقی مضاعف خواهد داد.

وی در پایان سخنان خود گفت: باید در مسیری حرکت کنیم تا با تکمیل پروژه‌های حوزه راه و مسکن در سال‌جاری بتوانیم رضایت‌مندی مردم را در سال همدلی و هم‌افزایی دولت و ملت فراهم کنیم که این کار جز با خدمت‌رسانی بی‌ادعا امکان‌پذیر نخواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار