محمد سعید سریری در گفتگو با تابناک:
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسرگفت:پرونده سلامت الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در ۱۴ خانه بهداشت این شهرستان راه اندازی شده و برای اجرای این طرح بیش از ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۵۵۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 29 January 2018

محمد سعید سریری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:از خدمات بسیار خوبی که اخیرا در سطح شهرستان انجام شده ارائه خدمت همزمان ۲ پزشک عمومی در اورژانس شهر روانسر است که قبلا یک پزشک فعالیت می‌کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستانروانسر اظهار داشت:از هفت بیمار دیالیزی این شهرستان ۶ بیمار تحت پوشش و ۲ دستگاه فعال دیالیز داریم و ۶۵۰ میلیون ریال نیز برای خرید دستگاه RO مدیکال که یک دستگاهتصفیه و پشتیبان دستگا‌های دیالیز هست خریداری شده تا ضمن ارتقای خدمات ارائه شده عوارض دیالیز را در بیماران دیالیزی کاهش دهد.

سریری تصریح کرد: اکنون یک دستگاه رادیولوژی در سطح شهرستان فعال است که با رایزنی‌های انجام شده تلاش داریم یک دستگاه رادیولوژی پرتابل را که در مرکز شماره ۲ نیاز بهتعمیرات دارد با هزینه‌ای بیش از ۱۲۰ میلیون ریال دوباره راه اندازی کرده و به صورت پشتیبان از آن استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: از ابتدای امسال بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان هزینه شده است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار