معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: بر اساس اقتصاد مقاومتی که جزء تاکیدات مقام معظم رهبری می‌باشد، به دنبال حل مشکلات واحد‌های تولیدی به منظورافزایش تولید در استان هستیم.
کد خبر: ۵۵۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 30 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک؛ مهندس رضا رحیمی در هفتاد و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تواید استان، افزود: مقام معظم رهبری هموارهمدیران و مسئولین را جهت اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی فراخوانده اند که ما در استان کرمانشاه این موضوع بسیار مهم را جزء اولویت‌های کاری خود قرار داده ایم و به آن توجهویژه داریم.

وی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی نقش بسیار مهمی در افزایش تولید دارد لذا ما در این کارگروه از مدیران به ویژه مسئولین بانک‌ها می‌خواهیم که همواره نقش خود را در حل مشکلاتواحد‌های تولیدی در راستای کمک به تولید و افزایش رونق اقتصادی که اشتغال جوانان را به دنیال دارد، ایفا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به مصوبات این کارگروه اظهار داشت: ما امروز در این کارگروه مشکلات یک واحد تجاری و ۴ واحد تولیدی در بخشکشاورزی را مورد بررسی قرار دادیم و در این زمینه برای حل مشکلات این واحد‌ها بانک‌ها و ادارات مرتبط موظف به همکاری لازم شدند.

مهندس رحیمی گفت: مجتمع تجاری که امروز در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفت، مجتمع تجاری و اداری گلستان بود که از شرکت توزیع نیروی برق استان خواستیم همکاریلازم را برای بهره برداری هر چه سریعتر این مجتمع که می‌تواند نقش موثری در بافت فرسوده شهر کرمانشاه ایفا کند، داشته باشد.

وی بیان داشت: بدون تردید این گونه مجتمع‌ها یکی از شاخص‌های مدیریت شهری محسوب می‌شوند که می‌توانند نقش بسیار موثری هم در ساماندهی بافت فرسوده و هم در زیباساختنچهره شهر کرمانشاه ایفا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: همچنین در این کارگروه مشکل ۴ بنگاه اقتصادی در بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که مسئولینبانک‌ها به استناد اقتصاد مقاومتی وظایف خود را انجام دهند و در این زمینه خوشبختانه در جهت حل مشکلات این واحد‌ها به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

وی با اشاره به مشکل یکی از طرح‌ها که گاوداری صنعتی بود، گفت: زمانی که استان ما نیاز به تولید شیر دارد و ظرفیت‌های مناسبی در استان هم در این زمینه وجود دارد بنابراین بههیچ عنوان قابل قبول نیست که این واحد‌ها دچار عدم فعالیت مناسب باشند و برای نیاز به تولید شیر از دیگر استان‌ها واردات داشته باشیم.

شایان ذکر است که طرح‌های مجتمع تجاری و اداری گلستان، خوراک سازان دالاهو تولید کننده خوراک دام، طرح طیور شاخه طوبی زاگرس تولید عرقیات گیاهی و گاوداری صنعتی و

... از جمله طرح‌هایی بودند که در این کارگروه مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت و مهندس رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری دستورات لازم رابرای حل مشکلات این واحد‌ها صادر کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار