نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: چهار سال است این مسئله را می گوییم که این اتباع فضای کار و امنیت را گرفته اند و امیدواریم صدای ما به جایی برسد و ساماندهی اتباع صورت بگیرد.
کد خبر: ۵۶۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰ 02 February 2018

به گزارش ایسنا منطقه کویر، محمدمهدی زاهدی امشب 12 بهمن ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور رییس جمهور اظهار کرد: ورود مقامات عالی رتبه خوب است به مرکز استان باشد و ورود رییس جمهور به شهرستان سیرجان برای مردم قدری ناراحت کننده بود و این گلایه را داریم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات استان افزود: کرمان آب می خواهد، کرمان تشنه است و پروژه های مختلفی برای رفع این مشکل داریم و درخواست داریم وزیر نیرو کمک شود تا این طرح ها عملیاتی شود.

زاهدی تصریح کرد: حفر تونل انتقال آب از صفارود به کرمان چند ماه معطل است و 650 نفر کارکنان آن بیکار شده اند و نیاز است این کار از سر گرفته شود.

وی با اشاره به مشکل حضور اتباع بیگانه در کرمان بیان کرد: چهار سال است این مسئله را می گوییم که این اتباع فضای کار و امنیت را گرفته اند و امیدواریم صدای ما به جایی برسد و ساماندهی اتباع صورت بگیرد.

نماینده کرمان و راور در مجلس گفت: مرکز کرمان بافت فرسوده زیادی دارد و با توجه به زلزله، از دولت درخواست داریم اجازه داده شود در شهر کرمان 60 میلیون تومان تسهیلات در اخیتار مردم قرار بگیرد که با این کار منازل زیادی مقاوم سازی و بازسازی می شود.

وی افزود: احداث باند دوم جاده ترانزیت کرمان – راور و دیهوک، چند سال به طول انجامیده و پیمانکاران طلب زیادی دارند که پرداخت نشده و مشکل داریم.

زاهدی تصریح کرد: استاندار برای اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در استان کرمان زحمات زیادی کشیده اند اما به دلیل کمبود و نبود نقدینگی واحدهای تولیدی زیادی تعطیل شده اند.

وی تاکید کرد: باید تسهیلات ارزان قیمت برای صادرات داده شود زیرا اکنون نرخ تسهیلات صادرات چهار تا پنج برابر کشورهای منطقه است.

زاهدی در پایان خطاب به رییس جمهور گفت: به داد قالیبافان برسید و امیدواریم بیمه قالیبافان درست بشود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار