شهردار قم:
شهردار قم با اشاره به اقدامات شهرداری برای توسعه فضای سبز شهری، گفت: تکمیل بوستان هزار هکتاری زائر در دستور کار شهرداری قم در سال ۹۷ است.
کد خبر: ۵۶۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ 07 February 2018

به گزارش تابناک قم، مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در سال ۹۷ اظهار کرد: نهضت آسفالت در سال آینده ادامه خواهد داشت و برای سال ۹۷ بیش از ۳۰۰ هزار تن پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل طرح‌های آغاز شده در سال ۹۶ برای سال آینده در دستور کار ما است.

شهردار قم با تأکید بر اینکه ۲۱ درصد بودجه شهرداری برای سال ۹۷ جاری و مابقی عمرانی است، گفت: هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان از بودجه عمرانی است که فاینانس و اوراق مشارکت نیز به آن اضافه می‌شود و سرانه هر شهروند قمی بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وی یکی از پروژه‌های ویژه سال آینده شهرداری را تکمیل محور فردوسی در منطقه دو، چهار و یک عنوان کرد و افزود: به همین خاطر زیرگذر بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) سال آینده باید اجرایی شود تا این محور به کارکرد اصلی خود برسد.

سقائیان نژاد گفت: یکی از پروژه‌هایی که باید به آن پرداخته شود ادامه بلوار عماریاسر است و باید سال ۹۷ به سرانجام برسد.

وی به ضرورت تکمیل بوستان زائر اشاره کرد و گفت: این بوستان نزدیک به هزار هکتار است که محدوده بوستان کوثر، باغ پرندگان، کوه خضر و کوه دو برادران را در بر می‌گیرد و باید حتماً اجرایی شود.

شهردار قم برنامه‌های شهرداری در حوزه شهر هوشمند را مد نظر قرار داد و گفت: ۲۳ میلیارد تومان برای این بخش بودجه اختصاص یافته و به طور کلی توجه ویژه به محله محوری در سال آینده خواهیم داشت.

وی کمک به مساجد و کانون‌های فرهنگی، تقویت سیما و منظر شهری و... را از جمله برنامه‌های شهرداری در سال آینده عنوان کرد و گفت: سال گذشته هزار و ۵۰۰ میلیارد از منابع داخلی بودجه داشتیم و ۷۰۰ میلیارد منابع دولتی اضافه شد و امسال هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از منابع داخلی پیش‌بینی کرده‌ایم که با این شرایط ۲۱ درصد افزایش داریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار