کد خبر: ۵۶۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰ 10 February 2018

حسینی با ملی‌پوشان تمرین نکرد


استقلال در حالی موفق شد با نتیجه 3 بر صفر سپیدرود رشت را شکست بدهد که بعد از مدت‌ها هر 7 بازیکن ملی‌پوش این تیم در ترکیب اصلی به میدان رفتند و اتفاقا نمایش خوبی هم داشتند. از بین بازیکنان ملی‌پوش استقلال روزبه چشمی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن و امید ابراهیمی امروز به تمرین ریکاوری تیم ملی رفتند اما سیدحسین حسینی با حضور در تمرین استقلال در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. حسینی دوباره از بازی با ذوب به ترکیب اصلی استقلال برگشته است و در بازی با سپیدرود توانست دروازه استقلال را بسته نگه دارد تا دوباره شروعی باشد برای کلین شیت‌های این بازیکن.

کریمی با استقلالی‌ها به قطر می‌رود
محسن کریمی که در نیم فصل دوم شروع خیلی خوبی در ترکیب استقلال داشت، در بازی با سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر مصدوم شد و چند بازی تیمش را از دست داد. با این حال محسن کریمی از روز چهارشنبه نرم‌دوی دور زمین را آغاز کرد و از امروز به تمرینات گروهی استقلال اضافه شد تا خود را آماده حضور در میادین کند. گفته می‌شود محسن کریمی به احتمال فراوان مشکلی برای بازی با الریان در هفته اول لیگ قهرمانان نخواهد داشت و می‌تواند در این بازی در ترکیب استقلال به میدان برود.

آشتی هواداران با قربانی
علی قربانی مهاجم استقلال به‌عنوان بازیکن تعویضی دقیقه 80 از زمین مسابقه خارج شد. این بازیکن در این دیدار با وجود کسب چند موقعیت گلزنی و تاثیرگذاری روی گل اول بازی نتوانست برای استقلال گلزنی کند اما با وجود این از سوی هواداران تشویق شد. مهاجم استقلالی‌ها در دیدار برابر سایپا با شعارهای تند هواداران روبه‌رو شده بود اما در این دیدار با اینکه نتوانست گلزنی کند، استقلالی‌ها او را تشویق کردند تا نشان دهند کدورت‌ها از میان رفته است. قربانی در هفته‌های آینده باید با مهاجم جدید این تیم رقابت سختی برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار