کد خبر: ۵۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 03 July 2015
حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌ای نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته یاسوج با اشاره به 12 تیرماه سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایران در خلیج فارس در سال 69، اظهار داشت: در این حمله 298 نفر سرنشین این هواپیما به شهادت رسیدند.
وی بیان کرد: آمریکا هرگز بدون منفعت با هیچ کشوری دوست نمی‌شود و با هر کشوری که سودی از آن نبرد، دشمنی می‌کند.
امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: آمریکا از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مخالف و دشمن ملت ما بوده و هر کاری توانسته برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی انجام داده است.
حسینی با اشاره به روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، گفت: شهرداران و اعضای شوراها خادمانی هستند که برای آسایش و رفاه مردم تلاش می‌کنند و باید قدردان خدمات آن‌ها بود.
وی با اشاره به 14 تیرماه مصادف با 19 رمضان آغاز شب‌های قدر، تصریح کرد: باید قدردان شب‌های قدر بود و از آن غفلت نکرد زیرا این یک فرصت استثنایی است.
خطیب جمعه یاسوج با اشاره به مسئله هسته‌ای ایران، عنوان کرد: مردم و مسئولان اجرایی ایران بارها به طور شفاف اعلام کرده‌اند که هدف ایران دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای است اما غربی‌ها باور دارند ولی قبول نمی کنند.
حسینی با بیان اینکه غربی‌ها مسئله هسته‌ای را بهانه‌ای برای مخالفت با ایران قرار داده‌اند، تأکید کرد: به نتیجه رسیدن یا نرسیدن مذاکرات هسته ای هیچ اثری و منفعتی برای ملت ایران ندارد.
وی با بیان اینکه دشمنان بدانند که ملت ایران هرگز تسلیم غربی‌ها نمی‌شود و تجربه ثابت کرده که ملت ایران زیر بار زور نمی‌رود، گفت: مسئولان و مردم ایران یک صدا فریاد می‌زنند انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست و ذره‌ای از این خواسته حق عقب نشینی نمی‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار