امام جمعه رودبار
بر اساس تعالیم اسلامی شایسته است که از مصرف بی رویه برق پرهیز و صرفه جویی را به عنوان یک اصل مهم مد نظر قرار دهیم.
کد خبر: ۵۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 04 July 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودبار، حجت الاسلام مسعود داوودی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مذاکره تیم هسته‌ای ایران اظهار کرد: باید مراقبت و هوشیاری لازم را داشت تا در توافقات هسته‌ای اقتدار مردم ایران را حفظ کرد چرا که عدم توافق بهتر از توافق بد است.
امام جمعه رودبار گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران گزارش های ناعادلانه و هدفدار تهیه می‌کند.
وی دشمنی‌های طولانی آمریکا با ملت ایران را که پس از انقلاب اسلامی آغاز شده است موجب تنفر بیشتر از این کشور و وحدت و همدلی بیشتر درکشور دانست و با اشاره به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، آن را محکوم کرد و سندی دیگر از جنایتهای این کشور دانست.
امام جمعه رودبار روز مالیات را گرامی داشت و افزود: اگر بخواهیم به شکوفایی اقتصادی برسیم باید از فروش نفت خام دست بکشیم و کشور را با مالیات اداره کنیم.
حجت الاسلام مسعود داوودی با تفسیر دعای روز شانزدهم ماه مبارک رمضان، به شبهای پیش روی قدر به‌ویژه شب بیست و یکم ماه رمضان اشاره کرد و گفت: قداست و حرمت این ایام را حفظ کنیم و در این شب که مقدرات یکسال ما تعیین می شود با حضور دل و پاک کردن نیت بهره کافی معنوی را ببریم چراکه معلوم نیست تا شب قدر سال آینده در قید حیات باشیم یا نه.
وی با تجلیل از علامه امینی گفت: این عالم بزرگ، با تألیف کتاب الغدیر و بهره گرفتن از صاحب‌نظران اهل تسنن مظلومیت امام علی (ع) را در برابر معاویه اثبات کرده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار