معصومه آقاپور علیشاهی در ارتباط با مصاحبه وی با شبکه ضدنظام و انقلاب ماهواره ایی فارسی زبان «من و تو» بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 26 February 2018
به گزارش تابناک تبریز، عصر دیروز فیلمی در فضای مجازی منتشر گردید که نشان می‌داد نماینده مردم شبستر با شبکه‌ی ضدانقلاب و معاند نظام، «من و تو» مصاحبه کرده است و همین امر واکنش‌های متفاوتی را در شبکه‌های اجتماعی از سوی کاربران داشت.

در همین راستا معصومه آقاپور بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

احتراما در راستای شفاف سازی در ارتباط با مصاحبه تلفنی اینجانب با شبکه ماهواره‌ای ضد انقلاب «من و تو» به اطلاع عموم می رساند؛

در هنگام تماس مجری شبکه فوق، شماره ۰۹۱۲ بر روی گوشی تلفن همراه اینجانب به نمایش درآمد و خبرنگار بدون اشاره به مرجع و کانال تلویزیونی متبوعش صرفا با عنوان تماس از "اتاق خبر"، اقدام به معرفی خود نمود که اینجانب گمان نمودم خبرنگار، از "اتاق خبر شبکه خبر صدای و سیمای جمهوری اسلامی ایران" تماس گرفته است.

 لذا با توجه به حساسیت ایجاد شده در بین برخی از اقشار جامعه از طریق کانال رسمی ام اعلان می دارم که همچون گذشته نسبت به رسانه های داخلی و مشروع نظام و کشور همواره پاسخگو هستم و اعتماد و اعتقادی به هیچکدام از رسانه‌‌ها و شبکه‌های ماهواره ایی فارسی زبان که در زمین دشمنان نظام و کشور بازی می‌‌کنند، ندارم. 

در آخر از همین تریبون اقدام مجری و شبکه ماهواره ایی من و تو را در درست معرفی نکردن خودشان محکوم کرده و اعلان برائت خود را نسبت به این شبکه و سایر شبکه های همسو، به اطلاع عموم می رسانم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار