رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز خبرداد:
رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: طبق برآورد سازمان تعاون روستایی خوزستان، احتمالا از 20 یا 25 اسفندماه نسبت به توزیع میوه‌های تنظیم بازار ایام عید در مراکز مشخص شده اقدام خواهد شد و تا 15 فروردین ماه سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۷۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 06 March 2018

عبدالرضا جمالی‌پور اظهار کرد: امسال توزیع میوه‌های تنظیم بازار بر عهده اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز است و در این زمینه حدود 40 یا 50 واحد صنفی در سطح شهر اهواز نسبت به توزیع این میوه‌ها اقدام خواهند کرد.

وی افزود: این واحدهای صنفی از کسبه پروانه‌دار و مجوزدار هستند که کار توزیع میوه‌های تنظیم بازار شب عید را انجام خواهند داد.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز تصریح کرد: طبق برآورد سازمان تعاون روستایی خوزستان، احتمالا از 20 یا 25 اسفندماه نسبت به توزیع این میوه‌ها در مراکز مشخص شده اقدام خواهد شد و تا 15 فروردین ماه سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

جمالی پور عنوان کرد: میوه‌هایی که قرار است به منظور تنظیم بازار ایام عید توزیع شوند، سیب و پرتقال هستند اما هنوز قیمت این میوه‌ها مشخص نیست و پس از قیمت‌گذاری در مرکز، نرخ آن‌ها مشخص خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم با توزیع این میوه‌ها، قیمت میوه در ایام عید در بازار اهواز کاهش پیدا کند و شاهد افزایش قیمت‌ها در این ایام نباشیم.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز خاطرنشان کرد: واحدهایی که به عرضه این میوه‌ها اقدام خواهند کرد، در سطح شهر با نصب بنرهایی مشخص می‌شوند و مردم می‌توانند از این طریق آن‌ها را شناسایی کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: میوه شب عید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار