رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان از دستگيري عاملان تهيه و توزيع بستني غير بهداشتي در يک گاراژ تعويض روغني مخروبه خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 05 July 2015

رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان از دستگيري عاملان تهيه و توزيع بستني غير بهداشتي در يک گاراژ تعويض روغني مخروبه خبر داد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "احمد رحيمي" گفت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت كارگاهي در امر تهيه و توزيع بستني سنتي با برند تقلبي ميهن درهمدان، عوامل نظارتي پليس امنيت عمومي رسيدگي به اين موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: پس از هماهنگي با مقام قضايي، ماموران اين پليس به همراه كارشناسان مرکز بهداشت همدان از کارگاه اعلامي واقع در يکي از محله هاي قديمي همدان که فاقد هرگونه تابلو علائم بود و به صورت پنهاني و غيرمجازو غيربهداشتي تهيه مي شد، بازرسي به عمل آوردند.

رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان تصريح کرد: در بازرسي صورت گرفته مشخص شد متخلفان از نام تجاري يکي از شرکت هاي معتبر براي بسته بندي محصولات غيربهداشتي خود استفاده مي کردند که در نتيجه بيش از يک هزار و 500عدد انواع بستني ليواني و حصيري به همراه سه هزار و 180نوشمک، 10 حلب10 کيلويي بستني، 10 حلب پنير 17 کيلويي،شش هزار عدد نان بستني، 350 کيلوگرم شکر، 20 قوطي اسانس غيرمجاز، 80 کيلوگرم پودر غيرمجاز، يک هزار و 260عدد کارتن بستني بدون مشخصات و همچنين تعداد قابل توجهي قاشق بستني، ظرف بستني خالي، نايلون بسته بندي با مارک تقلبي ودو دستگاه توليد بستني و چهاردستگاه يخچال بستني کشف شد.

رحيمي با اشاره به دستگيري يک زن و پنج مرد در اين عمليات؛ اظهار کرد: کارگاه مذکور با دستور مقام قضائي به دليل عدم رعايت ضوابط انتظامي و بهداشتي و نداشتن مجوز فعاليت، پلمب و از ادامه فعاليت آن جلوگيري به عمل آمد و افراد فعال در کارگاه به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرکز بهداشت همدان شدند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار