مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مطرح کرد
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: 315 بوستان این شهر به ویژه بوستان غدیر و بوستان علوی آماده استقبال از مردم در روز طبیعت هستند.
کد خبر: ۵۸۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۴ 28 March 2018

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به وضعیت بوستان‌های شهر قم اظهار کرد: 315 بوستان این شهر به ویژه بوستان غدیر و بوستان علوی آماده استقبال از مردم در روز طبیعت هستند، نقاطی را در این بوستان‌ها برای فروش آب معدنی و مایحتاج مردم تدارک دیدیم.

وی ادامه داد: در روز طبیعت در ورودی‌های بوستان‌های شهر قم، پلاستیک به مردم خواهیم داد تا آن‌ها زباله‌های خود را پس از ترک بوستان‌ها به سازمان پسماند تحویل بدهند، همچنین از سبزه‌های مردم برای تولید کود کمپوست استفاده می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه استقرار نیروی انتظامی در بوستان‌های شهر قم به امنیت کمک می‌کند افزود: نیروهای شهرداری در چهار روز پایانی تعطیلات نوروزی به صورت کامل در آماده باش هستند.

سید مجتبی فرهادی قمی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به اقامت مسافرین در شهر قم اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته شاهد اقامت 36 هزار نفر در این شهر بودیم، بسیاری از مسافرین از اماکن مذهبی و تاریخی شهر قم بازدید کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار