فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری 5 سارق منزل در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 28 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ منوچهر مکی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت منزل،اماکن خصوصی و موتورسیکلت ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات ویژه و خاص پلیسی در کشف سرقت گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با همکاری واحدهای انتظامی با تلاش شبانه روزی توانستند در کمترین زمان ممکن سارقان را شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پلیس با اخذ نیابت قضایی در چند عملیات غافلگیرانه، سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران یادآور شد: در این ماموریت تعداد ۵ سارق که بصورت حرفه ای اقدام به سرقت منازل مردم و فروش اموال مسروقه می کردند دستگیر و در بازجویی های اولیه به تعداد ۷ فقره سرقت، شامل ۳ سرقت منزل، ۲ فقره موتورسیکلت، ۱ فقره اماکن خصوصی و ۱ فقره سرقت موبایل اعتراف کردند.

این مقام مسئول انتظامی ضمن هشدار به شهروندان در خصوص خرید و فروش لوازم دست دوم گفت: خرید و فروش لوازم دست دوم باعث سوء استفاده مالخران و نیز سارقان برای دستبرد به منازل مردم می شود.

سرهنگ مکی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند تصریح کرد: شایسته است واحدهای صنفی سمساری ها همچنین شهروندان محترم از خرید اینگونه لوازم از افراد مشکوک و ناشناس خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار