سابق حسینی در گفتگو با تابناک:
دهیار روستای گردشگری نسمه در شهرستان پاوه گفت:هم اکنون بیش از ۱۲ اقامتگاه بوم گردی در روستای نسمه در حال خدمات رسانی به گردشگران نوروزی است که بزرگترین ظرفیت اقامتی روستایی در استان کرمانشاه و حتی غرب کشور محسوب می شود.
کد خبر: ۵۸۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 01 April 2018

سابق حسینی در گفتگو با خبرنگارتابناک اظهار داشت : طی این مدت شاهد استقبال گسترده گردشگران از روستای نسمه و تقاضا برای اقامت بوده ایم که این حجم از تقاضا بیش از ظرفیت های اقامتی موجود است.

وی افزود: نسمه یک طبیعت بسیار زیبا دارد و مردمان روستا از یک فرهنگ گردشگرپذیری بسیار خوب و شایسته تقدیر برخوردار هستند. این ویژگی ها باعث شده بسیاری خواهان بازدید و یا اقامت در این روستا باشند به گونه ای که امروز شاهد حضور گردشگرانی از کشور پاکستان بودیم.

حسینی ادامه داد و گفت : با توجه به این استقبال گسترده گردشگران، ضرورت ایجاد اقامتگاه های بوم گردی جدید به شدت احساس می شود.

دهیار نسمه افزود: در راستای افزایش ظرفیت های اقامتی روستا هم اکنون در حال برنامه ریزی برای بازسازی مدرسه بلا استفاده روستا و ساخت مجتمع گردشگری آتشگاه و اقامتگاه چند واحدی اقای میرانی هستیم که مجوزهای لازم در این زمینه اخذ شده اند.

حسینی در پایان گفت: با ساخت و آماده سازی این مجموعه های جدید، ظرفیت های اقامتی روستا به میزان قابل توجهی افزایش می یابند.

گفتنی است روستای گردشگری نسمه از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه در پنج کیلومتری شهر پاوه قرار دارد.

 گفتگو از فرهاد صالحی

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار