با نگارش یک روزه یک‌هزار سوره مبارکه توحید
تابناک: دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت پس از یک هفته برپایی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 07 July 2015

به گزارش تابناک به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت پس از یک هفته برپایی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، به کار خود پایان داد تا عاشقان و دوست‌داران قرآن و عترت، بهره کافی را از سفره این نمایشگاه معنوی برچیده و در این ماه سراسر برکت و رحمت، به بهانه حضور در فضای این نمایشگاه، به بازنگری آیه‌ها و اندیشه‌های قرآنی بپردازند.

احمد خسروی‌وفا رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از چهره‌های شاخصی بودند که در روز پایانی، از این نمایشگاه معنوی بازدید کرده و در میان انبوه دوست‌داران قرآن و عترت، حضور یافتند.

این مقامات همچنین بیش از 150 غرفه این نمایشگاه را مورد بازدید قرار داده و نقطه نظرات خود را به غرفه‌داران و مسئولان برگزارکننده نمایشگاه منتقل کردند.

این نمایشگاه مانند سال‌های گذشته با بازدید گسترده مردم روزه‌دار و دین‌مدار استان روبه‌رو بود و این بازدید به ویژه در ساعات پس از افطار و اذان مغرب، افزایش می‌یافت و بسیاری از بازدیدکنندگان خواستار تمدید روزهای برپایی این نمایشگاه بودند.

گفتنی است یک‌هزار بار نگارش سوره مبارکه توحید در یک روز توسط یک تیم خوشنویس اصفهانی، برگزاری محفل قرآنی حوزه علمیه اصفهان و قرائت دسته جمعی قرآن کریم و همچنین برگزاری محفل قرآن کریم در غرفه مؤسسه دینی ـ تخصصی امام مبین از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه بود.

همچنین در همایش قرآن و همدلی از کتاب‌های «زاینده‌رود من کو؟»، «کودکانه» و «جریان‌شناسی تکفیری» و گزیده مقالات کنگره فاطمه‌شناسی رونمایی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار