فرماندار اصفهان خبر داد:
تابناک: فرماندار اصفهان گفت: تکلیف ۱۰۷ واحد آجرپزی غیر فعال و فاقد پروانه شرق اصفهان تا ۱۰ روز آینده مشخص می شود.
کد خبر: ۵۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 07 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، فضل‌الله کفیل ظهر سه شنبه در چهارمین کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار شهرستان اصفهان با اشاره به فعالیت ۳۶۷ واحد تولید آجر در شهرستان اصفهان اظهار داشت: از این تعداد ۱۴۸ واحد فعال، ۱۱۲ واحد نیمه فعال و ۱۰۷ واحد غیر فعال و تعطیل در منطقه وجود دارد که فاقد پروانه هستند و باید برای آنها تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه تکلیف واحدهای غیر فعال آجرپزی شهرستان اصفهان باید تا ۱۰ روز آینده تعیین شود، افزود: وضعیت این تعداد واحد تولیدی غیر فعال در کمیته‌ای در اداره کل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان و با حضور سایر دستگاه‌های مرتبط تعیین خواهد شد.

فرماندار اصفهان در ادامه با بیان اینکه در کنار تشکیل کمیته بررسی نهایی وضعیت کارخانه‌های آجر پزی غیر فعال کارگروهی نیز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان برگزار خواهد شد، بیان داشت: در این کارگروه وضعیت برداشت‌های غیر مجاز خاک توسط کارخانه‌های آجر پزی با حضور فرماندار و مسئولان منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تا ۱۵ روز آینده تکلیف برداشت‌های غیر مجاز خاک در شهرستان اصفهان نیز تعیین خواهد شد، افزود: از این رو توجه به معضلات زیست محیطی شرق اصفهان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار