شما اگر بیل‌زن هستید بروید باغچه خودتان را بیل بزنید و نگذارید نفت و راه‌آهن با بی‌تدبیری مدیران ورزش استان تهران به سرنوشت هما و دارایی و... گرفتار شود.
کد خبر: ۵۹۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 28 April 2018
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در یکی از مصاحبه‌های خودش گفته بود که به دنبال احیای دوباره پاس در تهران هستیم، اما بهتر بگویم که به جای احیای این تیم، فکری به حال دو تیم نفت و راه‌آهن بکند.

به گزارش فارس، این روز‌ها برخی به دنبال مطرح کردن نام خود هستند تا در ویترین قرار بگیرند تا شاید بگویند، ما هم هستیم.

اوایل هفته جاری بود که مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در یک مصاحبه خبری اعلام کرده بود که به دنبال احیای تیم پاس در تهران هستیم.

انگار مشکلات فوتبال کشور و استان تهران این روز‌ها تنها منوط به انتقال پاس به همدان و احیای مجدد آن در تهران شده است و دیگر هیچ مشکلی در این مرداب فوتبالی وجود ندارد که به آن بپردازند.

«رضا گل‌محمدی» بهتر است به جای برنامه‌ریزی برای احیای دوباره تیم پاس، فکری برای عدم انحلال تیم‌های سقوط کرده نفت و راه‌آهن بکند که با فضاحت تمام راهی دسته پایین‌تر شدند.

رشد فوتبال استان تهران با احیای تیم پاس، در حالی دغدغه مدیرکل ورزش این استان شده است که همین تیم‌های نفت و راه‌آهن در فصل جاری لیگ برتر و دسته اول آبروی فوتبال حرفه‌ای را با تغییر مداوم مالک، مدیرعامل و سرمربی به سخره گرفتند.

وقتی سخنان گهربار این مدیرکل گمنام ورزشی را خواندو که قرار است با کمک وزرات ورزش دوباره پاس را احیا کنند ناخودآگاه یاد جمله معروف «رونالدو را بیخیال، غضنفر را بگیرید» افتادم.

بهتر است امروز دایه‌های مهربان‌تر از مادر انتقال تیم پاس به همدان، دست از دلواپسی بردارند و کمکی نوک دماغ خود را ببینند که چگونه دو تیم بزرگ تهرانی هم راه انحلال را در پیش گرفته‌اند.

باید به مدیرکل ورزش تهران گفت که وقتی دلواپس احیای پاس هستید، پس برنامه‌ریزی کنید، تیم‌های ریشه‌دار تهرانی از جمله، هما، شاهین، ایرانجوان، دارایی، بانک ملی، عقاب هم دوباره احیا شوند و دست آخر نگران پاس شوید.

پاس، درست وقتی که در امتداد راه تیم‌های مذکور بود با یک انتقال توانست به حیات خودش ادامه دهد و خوب یا بد امروز در همدان در حال اضافه کردن صفحاتی به کتاب تاریخ قهرمان آسیاست.

شما اگر بیل‌زن هستید بروید باغچه خودتان را بیل بزنید و نگذارید نفت و راه‌آهن با بی‌تدبیری مدیران ورزش استان تهران به سرنوشت هما و دارایی و... گرفتار شود.

مطمئن باشید پاس دوباره روزی قد علم می‌کند و همان شیری خواهد شد که بود، پس بی‌خودی نگران چیزی نباشید که به شما تعلق خاطر ندارد.

یادتان باشد همین پایتخت‌نشینان بودند که پاس را نخواستند پس دیگر امروز دایه‌های مهربان‌تر از مادر برای تیمی نباشید که متعلق به هشت هزار شهید سرافراز استان همدان با علمداری مردانی تاریخ‌ساز و بزرگ همچون، شهیدان همدانی، مظاهری، چیت‌سازیان و... است.

یادمان باشد پاس برگی از تاریخ ورزش همدان شده است و به هیچ عنوان از این کتاب جدا نخواهد شد، شاید امروز این شیر خفته کمی سر فرود آورده باشد، اما شیر همیشه شیر است و دوباره با همت همه همدانی‌ها غرش خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار