رئیس شورای شهر شیراز گفت: شفاف سازی برای مردم در اولویت تمامی دستگاه ها و نهادها باشد و همه باید به مردم گزارش عملکرد ارائه کنند تا با اتحاد و همدلی بتوانیم توسعه شهر را رقم بزنیم.
کد خبر: ۵۹۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ 28 April 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: احمد رضا دستغیب ظهر شنبه در همایش شوراهای استان فارس تاکید کرد: شوراها برگرفته از بدنه مردم و با رای مردم انتخاب شدند بنابر این اولویت فعالیت شوراها نیز مردم هستند.

وی افزود: برای رسیدن به موفقیت در تمامی دستگاه ها آنچه لازم است شفاف سازی بوده که این مهم در مجموعه هایی از جمله شورا و شهرداری بسیار مد نظر قرار دارد زیرا مردم باید از تمامی امور مطلع باشند.

رئیس شورای شهر شیراز تصریح کرد: به طور تمامی دستگاه ها و سازمانها باید به مردم گزارش عملکرد فعالیت های خود را ارائه کنند تا مردم تشخیص دهند که فعالیت های کدام نهاد و سازمان موثر بوده است.

دستغیب یادآور شد: وحدت و اتحاد میان تمامی دستگاه ها موفقیت را به همراه دارد به خصوص در زمان کنونی که دشمنان از راه های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور هستند.

وی افزود: به طور حتم تمامی دستگاه ها برای خدمت به مردم تلاش می کنند که برای فراگیر شدن آن باید دست در دست یکدیگر داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار