مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت جواد الائمه (ع):
مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت جواد الائمه (ع) گفت: نقش بسیج کارگری حراست از تولید و صنعت کشور می‌باشد همان‌طور که در عرصه جنگ نظامی با درخشش عمل کرد در جنگ اقتصادی هم حضورش برای تولید و صنعت نیز پربرکت خواهد بود.
کد خبر: ۵۹۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 01 May 2018

حسن خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد به مناسبت روز جهانی کار و کارگر پس از تبریک این روز به جامعه کارگری پیرامون ماهیت و اهداف بسیج کارگری اظهار کرد: اهداف بسیج کارگری ایجاد تفکر بسیجی در عرصه کار،تولید و صنعت به‌منظور ارتقای بهره‌وری و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی می باشد.

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت جوادالائمه علیه‌السلام در ادامه تصریح کرد: رویکرد بسیج کارگری نگاه تخصصی و علمی به موضوعات بوده و با استفاده از نخبگان و نوابغ عرصه اقتصادی و صنعت و مالیات و هیات های اندیشه ورزی اقدام می‌نماید.

وی در خصوص نقش بسیج کارگری افزود: بسیج کارگری چه در دروان دفاع مقدس و چه امروز نقش‌آفرینی و حماسه سازی می‌کند و در حال حاضر بسیج کارگری در دو جبهه تولید و اقتصاد قدرت‌نمایی می‌کند.

خاکسار با اشاره بر اهمیت نقش بسیج کارگری در توسعه صنعت کشور تأکید کرد: نقش بسیج کارگری حراست از تولید و صنعت کشور می‌باشد همان‌طور که در عرصه جنگ نظامی با درخشش عمل کرد در جنگ اقتصادی هم حضورش برای تولید و صنعت نیز پربرکت خواهد بود.

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت جوادالائمه علیه‌السلام در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: مباحث اقتصادی دقیقاً با رویکرد بسیجی محقق می‌شود و برای تحقق اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی باید رویکرد ارتقاء بهره‌وری کار و کیفیت محصولات را در دستور کار قرارداد.

وی در پایان برنامه‌ها های اجرایی در روز کار و کارگر را برشمرد و افزود: تقدیر و تشکر از کارگران نمونه واحدهای تولیدی قند شیروان و جاجرم، برگزاری مسابقات ورزشی در تمامی شهرستان‌ها، نشست‌های صمیمی بین کارفرمایان و کارگران و بازید از واحدهای تولیدی ازجمله برنامه‌هایی است که با محوریت بسیج کارگری و با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اجرایی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار