رئیس ستادکل نیروهای مسلح:
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت:حوادث دی‌ماه گذشته و فروردین امسال سنگ محکی بود که شما نشان دهید در هنگام مواجهه با حوادث چگونه عمل می‌کنید که بحمدالله سربلند از این میدان بیرون آمدید
کد خبر: ۶۰۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸ 08 May 2018

سردار سرلشکر محمدباقری صبح امروز در جمع واحدهای انتظامی خوزستان با تقدیر از آمادگی آنها اظهار کرد: اهمیت استان ایجاب می‌کند که عزیزان ما با جان و دل در بخش‌های مختلف مأموریت‎های خود را به نحو احسن اجرا کنند.

وی افزود: حوادث دی‌ماه گذشته و فروردین امسال سنگ محکی بود که شما نشان دهید در هنگام مواجهه با حوادث چگونه عمل می‌کنید که بحمدالله سربلند از این میدان بیرون آمدید و این افتخاری برای نیروی انتظامی است که مراقب بود با حداقل درگیری، بدون آسیب به مردم و جلوگیری از خسارت صحنه‌‌ها را مدیریت کند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: البته باید صف مردم شریف را از تعداد اندکی که روش دستیابی به مطالبات را با اعتراضات خشونت آمیز مخلوط می‌کنند و به اشتباه به خیابان می‌آیند را تفکیک کرد و نیروی انتظامی این موضوع را به خوبی درک و همین گونه عمل می‌کند.

وی بیان کرد: حتماً مردم شریف ما در خوزستان اگر مشکلاتی دارند، موضوعات را به صورت قانونی پیگیری می‌کنند و در هر صورت نیروی انتظامی نیرویی است که شبانه روز در حال انجام مأموریت است و باید از هم‌رزمان ما در این نیرو، پایوران، سربازان و خانواده‌های این مجموعه قدرشناسی داشته باشیم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: سرلشکر باقری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار