مدیر آموزش‌وپرورش کارون:
مدیر آموزش‌وپرورش کارون گفت: طی روزهای آینده باهمت یک خَیر، کلنگ اولین مدرسه استثنایی شهرستان کارون به زمین می‌خورد.
کد خبر: ۶۰۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ 11 May 2018

عزیز مزرعه اظهار کرد: ۲۰۰ دانش‌آموز استثنای در سطح شهرستان وجود دارند که البته ممکن است تعدادی نیز برای آموزش معرفی نشده باشند. این دانش‌آموزان به دلیل فقدان مدرسه استثنایی در شهرستان به مدارس نواحی ۱ و ۳ شهرستان اهواز در حال تحصیل هستند.

وی افزود: طی روزهای آینده باهمت یک خَیر، کلنگ اولین مدرسه استثنایی شهرستان کارون به زمین می‌خورد. شکل ساختاری مدارس استثنایی با سایر مدارس متفاوت هستند و به دلیل ماهیت متفاوت دانش‌آموزان این مدارس، کلاس‌ها با جمعیت ۴ تا ۶ نفره تشکیل خواهند شد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان کارون بابیان اینکه هنرستان کار و دانش در شهرستان کارون موجود است؛ افزود: یکی از مشکلات شهرستان فقدان آموزشگاه فنی و حرفه‌ای است. البته دو کلاس فنی و حرفه‌ای در یکی از مدارس وجود دارد اما امکانات ضروری مدارس فنی و حرفه‌ای را ندارد.

مزرعه درعین‌حال از احداث بزرگ‌ترین هنرستان فنی و حرفه‌ای کشاورزی استان در شیرین شهر خبر داد و گفت: این هنرستان با مساحت ۱۴۰ هکتار و دارا بودن کلیه ساختمان‌ها از جمله انبار علوفه، ساختمان ماشین‌آلات و خوابگاه می‌تواند دانش‌آموزان شهرستان‌های شادگان، آبادان، خرمشهر، اهواز، کارون را نیز تحت پوشش قرار دهد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار