مدیر عامل سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری قزوین:
مدیر عامل سازمان فرهنگی-ورود بانوانان در حوزه ورزش برای ما انگیزه و مسئولیت بیشتری را ایجاد می کند چرا که سبب خواهد شد تا استعدادهای  جدیدی معرفی شده و شکوفا شوند.
کد خبر: ۶۰۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 14 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،آیین تجلیل از ورزشکاران کارکنان شهرداری ظهر امروز در سالن بانو سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری قزوین با حضور اعضای شورای شهر و ورزشکاران برگزار شد.

محمد درافشان مدیر عامل سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد:با توجه به رویکرد جدید مدیریت شهری نسبت به مسائل فرهنگی-ورزشی،برنامه های متنوعی برای سال 97 دیده شده است که بخش عمده ای از آن را با شهرداری و سازمان های تابعه پیگیری و اجرا شده است.

وی افزود: ورزش امری مهم برای سلامتی و نشاط است به همین منظور ، سعی شد که شهرداری در این زمینه از   خود شروع کند تا بتواند در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی عملکرد مطلوبی داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه این سازمان کارکنان شهرداری را در امر ورزش حمایت می کند گفت: ورود بانوانان در حوزه ورزش برای ما انگیزه و مسئولیت ایجاد می کند چرا که سبب خواهد شد تا استعدادهای  جدیدی معرفی شده و شکوفا شوند.

مهدیه السادات قافله باشی عضوء شورای شهر قزوین نیز بیان کرد: همواره بانوانان در زندگی خویش دغدغه های فراوانی دارند اما اهمیت دادن شهرداری به بخش ورزش باعث شد که آنان حداقل روزی دو ساعت را به این موضوع اختصاص دهند.

ورزش بانوان نباید فقط محدود به ورزش "دارت" شود

وی اضافه کرد: ورزش بانوان نباید فقط محدود به ورزش "دارت" شود بلکه صحیح تر است که بانوان به ورزشی با هیجان بیشتر بپردازند هر چند که تمام ورزش های همراه با توپ که عین هویت ماست ،کاملا تاثیرگذار خواهد بود.

سعید دقیقی دیگر عضوء شورای شهر قزوین اظهار کرد: شورای شهر در زمینه ورزش دو رویکرد کارمند محوری- محله محوری را در نظر گرفته است در نتیجه در صدد است برای کارمندان خویش یک مجموعه ویژه فراهم کند تا با توجه به استعداد های خود نه تنها در سطح شهر بلکه در کشور دارای جایگاه والاتری باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار