تاكيد فرماندار تفت بر فرهنگ‌سازي در حوزه ترافيك؛
فرماندار شهرستان تفت با تاكيد بر فرهنگ‌سازي در حوزه ترافيك، اظهار كرد: گاهي برخورد با سعه صدر و مهرباني، خود، بهترين فرهنگ‌سازي است و جريمه بايد به عنوان آخرين راهكار در برخورد با متخلفين مدنظر قرار گيرد.
کد خبر: ۶۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 12 July 2015
به گزارش تابناک یزد"محمود زارع رشكوييه" در نشست شوراي ترافيك شهرستان به مسئله فرهنگ‌سازي ترافيك اشاره كرد و گفت: مهم‌ترين ابزار براي كمك به اصلاح وضعيت ترافيكي رجوع به عرصه‌هاي فرهنگ‌سازي است و اين فرهنگ‌سازي بايد با هنرمندي خاصي صورت پذيرد تا شاهد تاثيرگذاري مطلوب اين گونه اقدامات فرهنگي باشيم.

وي به حضور جمعيت شناوري بالغ بر 150 هزار نفر در ايام مختلف سال در شهرستان اشاره كرد و گفت: تفت به دليل برخورداري از روستاهاي متعدد ييلاقي و آب و هواي مطبوع، مورد استقبال گسترده هم استاني‌ها در ايام مختلف سال است و اين مسئله بر اهميت اجراي سريع و دقيق و كارشناسانه طرح‌هاي ترافيكي در اين شهرستان مي افزايد.

زارع با مروري بر مصوبات نشست قبل شوراي ترافيك شهرستان، گفت: لازم است دستگاه‌هاي ذيصلاح نسبت به اجراي مصوبات مرتبط با خود، جديت داشته و در اسرع وقت زمينه تحقق مصوبات شوراي ترافيك را فراهم آورند چرا كه به دليل ارتباط تنگاتنگ موضوع ترافيك با زندگي روزمره مردم، عدم تحقق سريع اين مصوبات، مي تواند تبعات مالي و جاني به دنبال داشته باشد.

فرماندار با تاكيد بر برخورد قانوني با متخلفين ترافيكي، گفت:  لازم است در برخورد با مردم رعايت اخلاق و احترام اسلامي صورت گيرد چرا كه گاهي برخورد با سعه صدر و مهرباني، خود، بهترين فرهنگ‌سازي است و جريمه بايد به عنوان آخرين راهكار در برخورد با متخلفين مدنظر قرار گيرد.

"محمد منتظر" دبير شوراي ترافيك شهرستان تفت نيز در اين نشست با قدرداني از توجه ويژه فرماندار تفت به تسهيل امور ترافيكي در شهرستان گفت: خوشبختانه شهرستان تفت در عرصه ترافيكي از مشكلات كمتري نسبت به ساير مناطق برخوردار است.

وي همكاري همه دستگاه‌هاي مرتبط با موضوع ترافيك شهري را ضامن موفقيت در اصلاح وضعيت ترافيكي برشمرد و گفت: مقوله فرهنگ از مهم ترين مقوله ها در عرصه ترافيك است و سرمايه‌گذاري در اين عرصه، نتايج بسيار مطلوبي را در اصلاح فرهنگ ترافيك در بر خواهد داشت.

منتظر با دعوت از همه هنرمندان و صاحبنظران و نخبگان عرصه فرهنگ و انديشه براي كمك به كاهش تلفات جاني و مالي حوادث جاده‌اي، گفت: تفت مي‌تواند به عنوان شهر نمونه ترافيكي در استان مطرح شود و مي‌توان با همكاري همه فعالان و نخبگان تفت، اين شهر را به عنوان يك نمونه ارزشمند در حوزه ترافيك معرفي كرد.

در ادامه اين نشست به منظور حل برخي از گره‌ها و مشكلات ترافيكي شهرستان تفت، بحث و تبادل نظر صورت گرفته و تصميمات لازم اتخاذ شد.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار