ريیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد ويژه‌نامه‌هاي قرانی ماه مبارك رمضان اين اداره را تشريح كرد.
کد خبر: ۶۰۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 20 May 2018

حجت‌الاسلام «علی‌محمد رضایی» در رابطه با طرح‌ها و برنامه‌های قرانی ماه مبارک رمضان، اعلام كرد: طرح «با قران در رمضان» در قالب ترتیل جزء‌های قران کریم و پخش زنده از شبکه‌هاي استان و سراسری هر روزه از ساعت 17:30 تا 18:30 در محل امامزاده سید جعفرمحمد(ع) واقع در بلوار جمهوری يزد  برگزار می‌شود.

وي در رابطه با وي از ديگر برنامه‌هاي قرانی تبليغات اسلامي استان در ماه مبارک رمضان به برگزاری مسابقه «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قران» اشاره كرد و گفت: نفرات برتر اين مسابقه در تيرماه برگزار و به قيد قرعه به 114 نفر از برندگان جوايز ارزنده اي اهدا خواهد شد.

وی از برگزاری طرح «بینات 21» نيز به عنوان ديگر برنامه‌ قراني ماه مبارك ياد كرد و افزود: اين طرح در واقع پيرامون ترجمه و تفسیر سوره مبارکه قصص است كه در تمامي شهرستان‌ها برگزار مي‌شود.

رضايي برگزاري مراسم‌هاي شبی با قران به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امیرالمومنین در كليه شهرستان‌هاي يزد را از ديگر برنامه‌هاي قراني ماه رمضان ذكر كرد.

اين مسئول همچنين اهداي قران در مناطق محروم براي برگزاری جلسات آموزشی قران کریم و برگزاری دوره‌های آموزشي عمومی روخوانی و روانخوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ قران کریم را هم از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان به مناسبت ماه مبارك رمضان ذكر كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار